loading...
هواداران فوتبال
بنردونی

Tamim and Ramish بازدید : 743 2012/01/30 نظرات (2)
مسی بهترین بازیکن قرن شناخته شد
اسپورتس ایلوستریتد: مسی بالاتر از مارادونا،پله و کریس، درصدر لیست بهترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال
در لیست منتشره از سوی این نشریه معتبر چابی ارناندس در رده هفدهم است؛ اینیستا چهل و ششم است و مارادونا در رده دوم قرار دارد.
مجله معتبر آمریکایی «اسپورتس ایلوستریتد» در گزارشی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا را بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال خوانده. در رده دوم این لیست بلند بالا دیگو آرماندو مارادونا قرار دارد و یوهان کرویف و پله در رده های بعدی هستند. نفر پنجم لیست برترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال فرانس بکن باوئر است و یاشین، میشل پلاتینی، سربابی مور، زین الدین زیدان و فرنس پوشکاش لیست 10 بازیکن برتر تاریخ دنیا را تکمیل می کنند

در این لیست که 160 بازیکن برتر تاریخ دنیای فوتبال را معرفی کرده، چابی ارناندس در رده هفدهم قرار دارد و یک پله پائین تر از آلفردو دی استفانو است.چابی اولین بازیکن اسپانیایی در لیست برترین های تاریخ دنیای فوتبال است.

روزنامه ال موندو دپورتیوو با بازتاب این گزارش به این نکته اشاره کرده که آندرس اینیستا در رده چهل و ششم است و دانی آلوس رده صدم جدول را دراختیار دارد. جرارد پیکه صد و یکم است و والدس در رده صد و شصتم قرار گرفته است

از سوی دیگر کریس رونالدو بیست و یکمین بازیکن برتر تاریخ دنیای فوتبال به انتخاب این مجله معتبر آمریکایی است و رونالدینیو بیست و چهارم است . فرانک ریکارد در رده سی و سوم است؛ فیگو رتبه سی و پنجم را در اختیار دارد و روماریو در جایگاه چهلم قرار گرفته.

رتبه سایر بازیکنان سرشناس دنیای فوتبال هم بدین ترتیب است: تیری آنری (44)، نیسکنس (51)، خوسه آنتونیو کاماچو (94)، لوران بلان (99)، رونالد کومن (102)، رائول گونسالس (121)،ایکر کاسیاس (154) و ساموئل اتوئو (142)

همه این ماجراها از یک بازی میان 10 نویسنده این نشریه معتبر ورزشی شروع شد که آنها نظر شخصی شان را درمورد ستاره های فوتبال اعلام می کردند ولی بعد از این سرگرمی، به صورت جدی تری به بررسی پرداختند و بعد از انتخاب لیونل مسی به عنوان دارنده توپ طلای فیفا درسال 2011 ورق بیش از پیش به سمت مسی برگشت
Tamim and Ramish بازدید : 196 2011/08/30 نظرات (0)


 

ليونل آندره مسي 24 ژوئن سال 1987 در شهر روساريو آرژانتين ديده به جهان گشود.‌‌‌وي عضو تيم ملي بزرگسالان آرژانتين و تيم بارسلونا اسپانيا است. بسياري از مطبوعات به وي لقب مارادوناي جديد داده‌اند. لقب وي که توسط خودش انتخاب شده "جانشين" است.‌‌ليونل در سن 5 سالگي بازي را در تيم گراندولي آغاز کرد. تيمي که پدرش به عنوان مربي در آن جا مشغول به کار بود. در سال 1995 مسي به تيم نيوولز اولدبويز آرژانتين پيوست.



وي 11 ‌‌سال داشت که پزشکان تشخيص دادند دچار کمبود هورمون رشد است.‌‌‌باشگاه ريور پلاته علاقه خود را براي به خدمت گرفتن مسي نشان داد اما آنها پول کافي براي خرج معالجه وي نداشتند. کارلوس ريساچ مدير ورزشي باشگاه بارسلونا اسپانيا، از استعداد بي‌ظير مسي آگاه شد. ريساچ پس از تماشاي بازي وي به نمايندگي از باشگاه بارسلونا با مسي قراردادي امضا کرد.‌‌آنها پيشنهاد کردند تمام مخارج پزشکي ليونل را قبول مي‌کنند به شرطي که وي براي شروع زندگي جديد به اسپانيا نقل مکان کند. خانواده مسي نيز به همراه اين بازيکن جوان به اروپا منتقل شدند و ليونل کارش را در تيم جوانان بارسلونا آغاز کرد.



جانشين به زودي توانست در ترکيب تيم دوم بارسلونا جايگاه ثابتي به دست آورد. در آن فصل وي رکورد جالبي برجاي گذاشت. ميانگين بيش از يک گل در هر بازي. مسي در آن فصل توانست در 30 بازي 37 گل به ثمر برساند.‌‌‌‌ ‌ليونل مسي در اکتبر 2004 توانست اولين بازي رسمي‌اش را براي بارسلونا برابر اسپانيول انجام دهد. با اين بازي وي عنوان سومين بازيکن جوان تاريخ باشگاه بارسلونا را به خود اختصاص داد.




‌‌زماني که در تاريخ 1 ‌‌مي 2005 مسي توانست اولين گل رسمي‌اش را براي بارسا در مقابل تيم الباسته بالومپايه به ثمر برساند تنها 17 سال و 10 ماه و 7 روز سن داشت. وي با اين گل توانست خود را به عنوان جوان‌ترين گلزن بارسلونا در لا ليگا مطرح کند.‌‌‌‌به مسي اين شانس را دادند تا بتواند به عضويت تيم ملي اسپانيا دربيايد اما وي اين پيشنهاد را رد کرد. در‌‌‌‌ژوئن سال 2004 مسي در بازي دوستانه بين دو تيم فوتبال زير 20 ‌‌ساله‌هاي آرژانتين و پاراگوئه به ميدان رفت.‌‌‌در ژوئن 2005 توانست همراه با تيم زير 20 ساله‌هاي آرژانتين به مقام قهرماني مسابقات جام جهاني جوانان دست يابد.‌‌ليونل با زدن ? گل کفش طلايي مسابقات و توپ طلايي بهترين بازيکن تورنمنت را نيز تصاحب کرد. با وجود اين که ليونل بسيار جوان بود هميشه وي را با ديگو مارادونا مقايسه مي‌کردند.

درباره ما
Profile Pic
هواداران فوتبال,جدید ترین و جالبترین عکس ها,ویدیو ها و دیگر موضوعات فوتبال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 206
  • بازدید ماه : 456
  • بازدید سال : 2,601
  • بازدید کلی : 137,651