loading...
هواداران فوتبال
بنردونی

Tamim and Ramish بازدید : 743 2012/01/30 نظرات (2)
مسی بهترین بازیکن قرن شناخته شد
اسپورتس ایلوستریتد: مسی بالاتر از مارادونا،پله و کریس، درصدر لیست بهترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال
در لیست منتشره از سوی این نشریه معتبر چابی ارناندس در رده هفدهم است؛ اینیستا چهل و ششم است و مارادونا در رده دوم قرار دارد.
مجله معتبر آمریکایی «اسپورتس ایلوستریتد» در گزارشی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا را بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال خوانده. در رده دوم این لیست بلند بالا دیگو آرماندو مارادونا قرار دارد و یوهان کرویف و پله در رده های بعدی هستند. نفر پنجم لیست برترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال فرانس بکن باوئر است و یاشین، میشل پلاتینی، سربابی مور، زین الدین زیدان و فرنس پوشکاش لیست 10 بازیکن برتر تاریخ دنیا را تکمیل می کنند

در این لیست که 160 بازیکن برتر تاریخ دنیای فوتبال را معرفی کرده، چابی ارناندس در رده هفدهم قرار دارد و یک پله پائین تر از آلفردو دی استفانو است.چابی اولین بازیکن اسپانیایی در لیست برترین های تاریخ دنیای فوتبال است.

روزنامه ال موندو دپورتیوو با بازتاب این گزارش به این نکته اشاره کرده که آندرس اینیستا در رده چهل و ششم است و دانی آلوس رده صدم جدول را دراختیار دارد. جرارد پیکه صد و یکم است و والدس در رده صد و شصتم قرار گرفته است

از سوی دیگر کریس رونالدو بیست و یکمین بازیکن برتر تاریخ دنیای فوتبال به انتخاب این مجله معتبر آمریکایی است و رونالدینیو بیست و چهارم است . فرانک ریکارد در رده سی و سوم است؛ فیگو رتبه سی و پنجم را در اختیار دارد و روماریو در جایگاه چهلم قرار گرفته.

رتبه سایر بازیکنان سرشناس دنیای فوتبال هم بدین ترتیب است: تیری آنری (44)، نیسکنس (51)، خوسه آنتونیو کاماچو (94)، لوران بلان (99)، رونالد کومن (102)، رائول گونسالس (121)،ایکر کاسیاس (154) و ساموئل اتوئو (142)

همه این ماجراها از یک بازی میان 10 نویسنده این نشریه معتبر ورزشی شروع شد که آنها نظر شخصی شان را درمورد ستاره های فوتبال اعلام می کردند ولی بعد از این سرگرمی، به صورت جدی تری به بررسی پرداختند و بعد از انتخاب لیونل مسی به عنوان دارنده توپ طلای فیفا درسال 2011 ورق بیش از پیش به سمت مسی برگشت
Tamim and Ramish بازدید : 24014 2011/08/28 نظرات (3)

ليونل آندرس مسي

m

حالا ميرسيم به ستاره ي فوتبال دنيا  جادوگري كه داخل زمين مهار نشدني.  فكر هيچ  كسي به  حر كات اون داخل زمين نمي رسه اون تمام انرژي اش را داخل زمين صرف ميكنه وزماني كه از زمين خارج انگار شما داريد يك شخص ديگر را با روحياتي ديگرمي بينيد  او اولين بار كه براي بارسلونا بازي كرد به جاي رونالدينيهو تعويض شد . وحاله هم او جاي رونالدينيهو را در بارسا گرفته

 

 

 

مشخصات فردی

 

نام: لیونل اندرس مسی

پست: فوروارد

محل تولد:روزيا ريو (آرژانتین)

تاریخ تولد: 24-06-1987

قد: 169 سانتیمتر

وزن: 67 کیلوگرم

آغاز به کار: اسپانیول - اف سی بارسلونا ( 0-1 لالیگا )

 

 

 

 لئو مسی برترین بازیکن جهان است. این آرژانتینی افتاده در تک به تک ها مرگبار است، سریع، و دارای مهارت دریبل و شوتزنی می باشد. اما با وجود خصوصیات فردی بسیار، در کار تیمی بسیار خوب است.

دوارن بازیگری این مهاجم آرژانتینی از سال 1995 در نیولزاولد بویز آغاز شد،جایی که او تا سال 2000 در آنجا بازی کرد. در سن 13 سالگی، مسی از اقیانوس اطلس گذشت تا شانس خود را در بارسلونا آزمایش کند و به تیم زیر 14 سال بارسا پیوست.

مسی در تمام سطوح سنی پیشرفت چشم گیری داشت، پله های ترقی را در تیم های جوانان طی کرد و سپس به تیم سوم بارسا رسید، بعد از آن به تیم دوم و سپس به تیم اصلی راه یافت.

در فصل 04-2003 مسی در حالی تنها 16 سال سن داشت، اولین بازی خود را برای تیم اصلی بارسا در دیدار دوستانه برابر پورتو که برای افتتاح ورزشگاه دراگائو بود انجام داد. در فصل بعد از آن که با قهرمانی لیگ به پایان رسید، مسی در 16 اکتبر 2004 اولین بازی رسمی خود را برای تیم اصلی در پیروزی دربی برابر اسپانیول در ورزشگاه المپیک (1-0) انجام داد.

زمانی که بیشتر بازیکنان اصلی تیم به سختی مصدوم شدند، به چندین بازیکن تیم رزروها آماده باش داده شد، و مسی به چهره ثابت ترکیب بارسا تبدیل گردید. در روز 1 می 2005 او به جوانترین بازیکن تاریخ اف سی بارسلونا بدل شد که در لیگ گل زده بود (مقابل آلباسته، در حالی که تنها 17 سال و 10 ماه و 7 روز داشت). البته آن رکورد هم اکنون توسط بویان شکسته شده است.

در جام جهانی زیر 20 سال که در هلند برگزار شد، مسی نه تنها به همراه آرژانتین قهرمان شد، بلکه به عنوان بهترین گلزن و بهترین بازیکن تورنومنت انتخاب شد. در سن 18 سالگی، او به یکی از پرطرفدارترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شده بود. کمی بعد، او اولین بازی ملی کامل خود را برای تیم بزرگسالان آرژانتین در بازی دوستانه برابر مجارستان انجام داد.

دوران درخشان بازیگری او از فصل 06-2005 و با نمایش خیره کننده در جام خوان گمپر برابر یوونتوس آغاز شد. او همچنین در پیروزی فراموش نشدنی (0-3) بارسلونا در سانتیاگو برنابئو و در لیگ قهرمانان در استمفورد بریج برابر چلسی نیز فوق العاده بود. مصدومیت، او را برای بخش عمده ی ادامه ی فصل دور از میادین نگه داشت. مسی در مجموع 17 بازی در لیگ، 6 بازی در لیگ قهرمانان و 2 بازی در کوپا دل ری انجام داد. مسی در مجموع 8 گل نیز به ثمر رساند.

در فصل بعد مسی با درخششی بیشتر بازگشت و دنیا را با گلهایش، نظیر گلی که در برابر ختافه در جام حذفی زد متحیر ساخت. در فصل 07-2006 با وجود اینکه تیم هیچ جامی کسب نکرد، اما مسی در مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال توسط فیفا دوم شد و در مراسم توپ طلا نیز جایگاه سوم را کسب کرد. در فصل 08-2007 او به پیشرفت ادامه داد و 16 گل زد و 10 پاس گل در 40 بازی داد. در سال 2008 مسی برای دومین بار پیاپی در مراسم انتخاب برترین بازیکن سال فیفا دوم شد.

لئو مسی تا کجا می تواند پیش رود؟ او در فصل 2009-10 برترین گلزن لیگ بود و با رکورد تاریخی 34 گل رونالدو (در فصل 96-97) برابری کرد. وی در برابر استودیانتس ده لا پلاتا گلی را به ثمر رساند که نخستین جام جهانی باشگاه ها را برای تیم به ارمغان آورد.

مسی همچنین در تیم ملی آرژانتین نیز مهره ثابتی است. او اکنون در دو جام جهانی (2006 و 2010) و کوپا امریکا (2007) برای آرژانتین بازی کرده است. همچنین در سال 2008 به بازی های المپیک پکن رفت، جایی که تیمش مدال طلا را کسب نمود.همچنين در سال هاي 2009و2010 با اختلاف زياد نسبت به رقبا عنوان بهترين بازيكن دنيا را كسب كرد واز سال 2007 هيچ رقيب بزرگي در ميدان فوتبال براي او باقي نمانده واز نظر همه اوبهترين بازيكن حال حاظر دنياست وجاي مارا دونا را گرفته.

 

خصوصیات

مسی بازیکنی ممتاز، مؤثر و بی همتا است. او به طرز حیرت آوری خلاق است، مهارت فردی شگفت انگیزی دارد و قادر است حریف را دائماً آزار دهد. ذاتاً یک چپ پا است اما به طرز خیره کننده ای انعطاف پذیر می باشد، می تواند هم در میانه و هم در هر کدام از دو جناح بازی کند، هر چند در سمت راست راحت تر است.

شاید چندان بلند قامت نباشد، اما سرعت و فیزیکش او را قادر می سازد حتی با سرسخت ترین مدافعان مقابله کند. او به گونه ای شگفت آور قدرتمند است، و می تواند توپ را به خوبی حفظ کند، گویی به پاهایش چسبیده است. واقعاً هیچ کس در هیچ کجای دیگر مانند او نیست. همچنین متخصص زنده کردن توپ های مرده است، خصوصاً ضربات آزاد و پنالتی ها.

خونسردی او و توانایی اش در پذیرش مسئولیت دیگر خصوصیاتی هستند که لئو مسی را به بهترین فوتبالیست جهان تبدیل کرده اند.

Tamim and Ramish بازدید : 259 2012/09/18 نظرات (4)

بوسکتس: تصور چنین روزی را هم نمی کردم

سرخیو بوسکتس، هافبک اسپانیایی آبی اناری ها می گوید موفقیت در بارسا او را شگفت زده کرده است.

سرخیو بوسکتس 24 ساله اولین بازی اش را برای بارسا در سال 2008 انجام داد و از آن پس به بازیکن کلیدی تیم اول ای

الت کاتالونیا تبدیل شده که سه بار لالیگا و دو بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است. می گوید هیچ گاه انتظار نداشت که به یک مهره کلیدی در باشگاه تبدیل شود و قهرمانی های زیادی به دست بیاورد
سرخیو بسکتس:
Tamim and Ramish بازدید : 286 2012/03/30 نظرات (0)

s

سرالکس فرگوسن، مربی منچستریونایتد درصحبتهایی اعلام کرد که دلیل ضعیف تیمش در دیدار با بلکبرن روورز را نمی داند

شیاطین سرخ در یازده دیدار اخیرش مقابل بلکبرن در اوودپارک، تنها به دو برد دست یافته و این درحالی است که شیاطین سرخ دوشنبه شب مقابل این تیم قرار خواهند گرفت

فرگوسن در پاسخ به سوالی درمورد نمایش ضعیف شیاطین سرخ در اوودپارک گفت:« واقعا نمی دانم که چرا. زمانی که بلکبرن در ابتدا به گل می رسد، کار برای ما سخت می شود. شاید پاسخ این سوال این است که مطمئن شویم که فقط رو به جلو بازی کنیم.»

بعد از حذف زودهنگام در رقابتهای اروپایی، سرالکس فرگوسن می تواند تمام قوای تیمش را برروی رقابتهای لیگ برتر متمرکز کند ولی این برتری ای است که سرالکس دوست نداشت تا تیمش به آن دست یابد:« ما همیشه عادت داشتیم تا در میانه های هفته هم بازی کنیم و الان دلمان برای آن روزها تنگ شده. بازیکنانم هم دلشان تنگ شده. بله. ما با حذف از رقابتهای اروپایی ، قبراق تر و پرتوان تر هستیم . ولی ما می توانستیم در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور داشته باشیم.»

 

Tamim and Ramish بازدید : 300 2012/03/30 نظرات (0)

s

 سه سال از رفتن روبینیو از رئال مادرید می گذرد اما او همچنان نمی تواند هضم کند که در بهترین باشگاه جهان موفق نشده ، پس هر زمان که بتواند آن دوران را به یاد می آورد .

از دست ندهید
  • منزس: گواهینامه ام توقیف نشد؛ فقط جریمه شدم
  • ویرا: منچستریونایتد با داوری قهرمان می شود

به گزارش مرجع خبری رئال مادرید  بازیکن برزیلی ، اخیرا در مصاحبه با روزنامه "باند" گفته است :" من دوران خوبی در رئال مادرید داشتم اما رفتنم خوب نبود . باشگاه می خواست رونالدو را بگیرد و به من توجهی نداشت . من از نحوه رفتنم ناراحت شدم چرا که هواداران نمی دانستند که چه شده است . "
 در ادامه گفت :" اما در نهایت باشگاه نتوانست رونالدو را آن موقع بخرد . اما من دیگر نمی خواستم بمانم چرا که حس می کردم تحقیر شده ام . "

 

Tamim and Ramish بازدید : 256 2012/03/30 نظرات (0)

s

نتیجه دیدار میلان و بارسلونا در حالی با نتیجه 0-0 مساوی و در چهارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 12-2011 در سن سیـرو به پایان رسید، که بارسلونایی ها بخصوص پپ گواردیولا در مورد وضعیت چمن سن سیرو اعتراض داشتند و حتی در این مورد شکایتی را تسلیم یوفا کردند.

به گزارش میلانیستا دات آی آر، باشگاه میلان جواب خود نسبت به این اعتراض را در دو بخش عنوان کرد که آن را در ذیل میخوانیـد:

1- مرطوب کردن زمین مسابقه مطابق قوانین یوفا تا یک ساعت قبل از شروع مسابقه کاملا بدون منع قانونی میباشد. و این مساله هیچ تناقضی با آنچه در قوانین لیگ قهرمانان اروپا بیان شده است ندارد. و مرطوب کردن زمین برای رسیدن به شرایط آرمانی خود، کاملا طبیعی است..


2- تیـم بارسلونا به همراه کادر فنی خود شب قبل از بازی در سن سیرو و در زمین اصلی تمرین کرده بودند، و تا آن زمان آنها هیچ اعتراضی به نوع چمن زمین سن سیرو ارائه نداده بودند. ضمن این که داوران رسمی یوفا و دست اندکاران فنی کمیته یوفا قبل از شروع این دیدار کاملا زمین را مورد بررسی قرار داده بودند و هیچ نکته تامل برانگیزی در مورد چمن سن سیرو برای آنها به وجود نیامده بود..

این جوابیه رسمی باشگاه میلان در مورد اعتراض باشگاه کاتالانی به چمن سن سیرو بود. قرار است یوفا هم در این مورد بررسی های لازم را انجام داده و باید دید در نهایت چه تصمیم اتخاذ خواهد شد؛ هرچند مطمئنا تاثیری در نتیجه این دیدار نخواهد داشت

 

Tamim and Ramish بازدید : 258 2012/03/30 نظرات (0)

s

توماس رنکرو فوتبال نویس مشهور اسپانیایی که طرفدار تیم رئال مادرید هم هست و در پست سردبیر روزنامه آس فعالیت می کند در یادداشتس عملکرد دوگانه ژوزه مورینیو سرمربی رئال را مورد نقد قرار داد و او را به بی توجهی به آرمانهای مادریدیستا متهم کرد.

از دست ندهید
  • گزارش روز: مصدومیت مرموز دی ماریا
  • خبر ویژه : ژسنی آرسنالی لارج!

این یادداشت را به نقل از مرجع خبری رئال مادرید بخوانید:
مورینیو همیشه هوادار مورینیو بوده است . همیشه این طور بوده و وقتی که قراردادش را در 1 ژوئن 2010 با رئال مادرید بست هم چیزی عوض نشد . من آن قدر ساده دل بودم که فکر می کردم برنابئو می تواند چیزی را عوض کند .
 روحیه خوانیتو مرا به این گمان وا می داشت که تمام حرفه ای های فوتبال وقتی که پیراهن رئال را به تن می کنند ، نمی توانند به چیز دیگری به جز این پیراهن فکر کنند . اما مورینیو آقای خاص است و این لقب است که باعث می شود خیلی چیزها در موردش عوض شود . 
درست است که این جاست و امیدوارم تا مدتها بماند اما با ابهام در والدبباس حرکت می کند . حرفهایش همچون سیلی بر گوش این باشگاه تاریخی هستند . زمانی به لندن می رود و با نصف مردم این شهر عکس می گیرد تا شایعاتی در مورد رفتنش به چلسی مطرح شود . حالا صحبت از ایتالیایی ها می شود و می گوید " روزی " به خانه اش اینتر بر می گردد . 
درک می کنم که می خواهد به نوعی خود را متعصب و مهربان نشان دهد . اما یادم است که تا دو ماه پیش ، برنابئو نامش را صدا می زد و باشگاه هر آن چه می خواست کرد تا راضی به نظر برسد .
 نمی خواهم کسی را اجبار کنم تا طرفدار رئال مادرید باشد اما وقتی که مربی هوادار بی قید و شرط تیم نیست ، از بقیه چه انتظاری می توان داشت ...

 

Tamim and Ramish بازدید : 281 2012/03/30 نظرات (0)

s

ادمیلسون مدافع سابق باشگاه بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که رونالدینیو یکی از عوامل و فاکتورهای مهم موفقیت های اخیر بارسلوناست

رونالدینیو در طول سالهای 2003 تا 2008 در نوکمپ توپ می زد و با این تیم به دو قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت

اکنون 4 سال از جدایی این ستاره 32 ساله از بارسا و پیوستنش به میلان و درنهایت بازگشتش به فوتبال برزیل می گذرد و ادمیلسون معتقد است که این رونالدینیو بوده که باشگاه بارسا را به اینجا رسانده


ادمیلسون در صحبتهایی به «بند» گفت:« رونالدینیو در بارسلونا بازیکنی استثنایی بود. من نمی دانم که در ماه های اخیر حضورش در بارسا چه اتفاقاتی برای او رخ داد. رونالدینیو در لحظاتی بحرانی به بارساآمد. با این تیم همه چیز را فتح کرد و تاریخ بارسا را عوض کرد. »

ادمیلسون ادامه داد:« 80% موفقیتهای کنونی بارسا به خاطر رونالدینیو است. او تصمیم گرفت تا بارسا را به مقصد میلان ترک کند ولی متاسفانه نتوانست در میلان، در همان سطح و اندازه های فوتبالش در بارسا باشد.»

 

Tamim and Ramish بازدید : 295 2012/03/30 نظرات (0)

s

هفته سی ام رقابتهای لالیگا شنبه شب آغاز خواهد شد ودر حساس ترین دیدارهای این هفته رئال مادرید در رینو د ناواررا، مقابل اوساسونا به میدان خواهد رفت و بارسلونا در خانه میزبان اتلتیک بیلبائو است

این درحالی است که در پایان هفته بیست و نهم این رقابتها رئال مادرید با 75 امتیاز در صدر جدول است و بارسلونا با 69 اتیاز در رده دوم قرار دارد. والنسیای 47 امتیازی سوم است و تیمهای مالاگا،لوانته و اوساسونا در رده های چهارم تا ششم هستند. اسپانیول، اتلتیکومادرید،سویا و ختافه هم جایگاه های بعدی جدول را در اختیار دارند

برنامه بازیهای این هفته لالیگا بدین ترتیب است:

شنبه 12 فروردین (31 مارس)

راسینگ سانتاندر- گرانادا

اسپورتینگ خیخون- رئال ساراگوسا

اوساسونا- رئال مادرید

بارسلونا- اتلتیک بیلبائو

مالاگا – بتیس

یکشنبه 13 فروردین (1 آوریل)

اتلتیکو مادرید- ختافه

والنسیا- لوانته

رئال سوسیداد- رایو وایه کانو

ویارئال- اسپانیول

دوشنبه 14 فروردین (2 آوریل)

سویا- مایورکا

 

Tamim and Ramish بازدید : 187 2012/03/25 نظرات (0)

s

آنتونیو کنته مربی جوان یوونتوس به شاگردانش هشدار داده و اعلام کرده که اینتر آماده مبارزه است

نرآتزوری این روزها، روزهای سختی را پشت سرمی گذارد و در نه دیدار اخیرش در سری آ تنها به یک پیروزی دست یافته و درحال حاضر در رده هفتم جدول رقابتهاست. با وجود این روزهای سخت کنته معتقد است که شاگردانش در استادیوم یوونتوس کار سختی را مقابل نرآتزوری پیش رو خواهند داشت

کنته در کنفرانس خبری قبل از بازی به خبرنگاران گفت:« اینتر بازی مرگ و زندگی اش را برگزار می کند. این بازی مهمی برای آنها خواهد بود و آنها می خواهند روند بدون باخت ما را متوقف کنند.اهمیت این بازی در زمان حال برای من مهم است و گذشته ها برای من اهمیتی ندارد. سه امتیاز این بازی بسیار مهم و سرنوشت ساز است و درانتظار حمایت فراوانی از سوی هوادارانمان هستیم.»

یووه در آخرین بازی اش موفق شد تا با کسب تساوی 2-2 مقابل میلان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا به فینال این رقابتها راه یابد. اما بینکونری در حال حاضر با 4 امتیاز فاصله نسبت به میلان در رده دوم جدول است و در صورت باخت در دیدار امشب، این فاصله به 7 امتیاز خواهد رسید

کنته ادامه داد:« تنها کاری که مامی توانیم بکنیم این است که برروی بازی بعدی مان تمرکز کنیم و با 100% توان به میدان برویم.بعد از آن ببینیم که فصل را در چه جایگاهی به پایان خواهیم برد. ما مقابل یک قهرمان بازی خواهیم کرد.پس باید تمرکزمان را حفظ کنیم.به نظر من، این اینتری افسرده نیست. آنها مثل بره قربانی به تورین نخواهند آمد. ما به هدف اولمان که رسیدن به فینال کوپا ایتالیا و حذف کردن میلان بود، رسیدیم ؛ پس باید به این بازیکنان تبریک بگوئیم.»

 

 

Tamim and Ramish بازدید : 187 2012/03/25 نظرات (0)

s

 آرسن ونگر مربی باتجربه ارسنال در صحبتهایی اعلام کرده که هیچ تضمینی برای حضور تیمش در رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا نیست

این درحالی است که آرسنال شنبه شب موفق شد تا با نتیجه 0-3 مقابل استون ویلا به پیروزی برسد و با تساوی بدون گل تاتنهام و چلسی، توپچی ها اکنون با 8 امتیازفاصله نسبت به چلسی رده پنجمی خود را به رده های بالایی جدول نزدیک تر می کنند

توپچی ها با گلهای گیبس، والکات و میکل آرتتا در امیریتس مقابل شاگردان الکس مک لیش به پیروزی رسیدند تا هفتمین برد پی در پی شان از راه برسد

در پایان این دیدار ونگر به خبرنگاران گفت:« کسب مجوز حضور در رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا تضمین شده نیست. ما تنها در صورتی می توانیم به این هدفمان برسیم که بتوانیم به این عملکرد در این سطح ادامه دهیم. ما روزهای سختی را پشت سرگذاشتیم و یادگرفته ایم که هیچ چیزی تضمین شده نیست. ما بایدفروتنی مان را حفظ کنیم و تمرکزمان را برروی پایانی مقتدرانه و قدرتمندانه در رقابتهای این فصل قرار دهیم.»

مربی فرانسوی آرسنال ادامه داد:« من انتظار ندارم که تیممان در رده سوم جدول کار را به پایان ببرد، چون این به ما بستگی ندارد. ما باید نتایج مطلوبمان را کسب کنیم و امیدوار باشیم که نتیجه بازیهای حریفان هم به نفع ما تمام شود. در ماه اخیر اوضاع برای ما خوب بوده. پس باید به همین ترتیب به کارمان ادامه دهیم.»

 

Tamim and Ramish بازدید : 163 2012/03/25 نظرات (0)

s

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در حالی که کاملا خوشنود و راضی به نظر می رسید، قدم به سالن کنفرانس خبری گذاشت. او در پایان دیدار شنبه شب تیمش مقابل مایورکا به خبرنگاران گفت:« به پیروزی مهمی دست یافتیم که به ما کمک می کند تا با ریتم مناسبی خودمان را برای بازی مان در لیگ قهرمانان اروپا مقابل حریفی مثل میلان اماده کنیم.»

گواردیولا درمورد بازی شنبه شب تیمش مقابل مایورکا گفت:« اخراج بازیکن ما، روند بازی را به صورت کامل تغییر داد. بوسکتس و اینیستا خیلی خوب بازی کردند.»

پپ درادامه اعلام کرد که قبل از آغاز این بازی هم از سختی های مصاف با مایورکا مطلع بود:« تیمهای خواکین کاپاروس همیشه خیلی خوب آماده می شوند. این تیم دفاع باتجربه وخوبی داشت و تیمی قوی و متحد بود. درابتدای بازی، چمن زمین، کار را برای ما سخت کرد. بعد از گلزنی توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم.»

گواردیولا دراین کنفرانس خبری فرصت را غنیمت شمرد تا درمورد تصمیمات کمیته داوری صحبت کند:« الان مدتهاست که داوران و کمیته داوری از احترام برخوردار نیستند. ما الان در مسیری هستیم که شک و شبهات زیادی مطرح می شود. تمام تصمیمات، به نظر با شک و ابهام همراهند. باید دوباره احترام به داوران بازگردد تا در این بساط گیر نیفتیم.»

Tamim and Ramish بازدید : 181 2012/03/25 نظرات (0)

s

کاروان باشگاه بارسلونا برخلاف همیشه که در روز برگزاری بازی اش به شهر میزبان بازی سفر می کند، این بار یک روز زودتر روانه مایورکا شد

این سفر زودهنگام به این دلیل بود که مسابقه تیم بارسلونا مقابل مایورکا زود و ساعت 18 به وقت محلی آغاز می شد و از همین رو بارسا در روز جمعه روانه این جزیره شد

همین سفر زودهنگام باعث شد تا بازیکنان بارسلونا ساعاتی وقت آزاد داشته باشند و باهم به بازی پلی استیشن پرداختند.

بازیکنان در تیمهای دو نفره بازی می کردند و تیم قهرمان، تیمی بود متشکل از لیونل مسی و مارک مونیه سا. ستاره آرژانتینی نه تنها درزمین چمن می درخشد ،بلکه حتی در بازیهای کامپیوتری هم حرف اول را می زند

خود مسی ،این عکس را درصفحه تویئترش قرار داد. او و مونیه سا، قهرمان تورنمنت پلی استیشن در هتل محل اقامت بارسا در مایورکا شدند

s

Tamim and Ramish بازدید : 143 2012/03/25 نظرات (0)

s

شاید یکی از جنجالی ترین مراسم های ازدواج در سال 2012 دنیای فوتبال، جشن عروسی ایکرکاسیاس و نامزدش سارا کاربونرو، خبرنگار سرشناس اسپانیایی باشد

این روزها اکثر مجله ها و روزنامه های اسپانیایی به بازتاب گزارشهایی درمورد این جشن عروسی می پردازند و روزنامه اسپورت کاتالونیا هم دراین باره گزارشی را منتشر کرده است

جشن ازدواج ایکر کاسیاس و سارا کاربونرو، روز هفتم جولای و بعد از اتمام رقابتهای یورو2012 در منطقه ای در نزدیکی تولدو،سرزمین مادری سارا برگزار می شود. این منطقه «مونته آلگره» نام دارد و در این جشن 900 میهمان حضور خواهند یافت

منوی درنظر گرفته شده برای پذیرایی از میهمانان در ازای هر نفر، حدود 115 یورو هزینه برای عروس و داماد در بر دارد.

دی جی حاضر در مراسم حدود 8هزار یورو خواهد گرفت . از جمله میهمانان حاضر دراین مراسم می توان به هم تیمی های کاسیاس در باشگاه مادریدی و در تیم ملی اسپانیا اشاره کرد.

Tamim and Ramish بازدید : 146 2012/03/18 نظرات (0)

 

 

جرارد پیکه، مدافع جوان بارسلونا در صحبتهایی درمورد گمانه زنی هایی که درمورد اختلافات او با گواردیولا به گوش می رسد، صحبت کرده.

پیکه در صحبتهایی دراین باره گفته:« پپ باید به خاطر خاطرات قبلی و خاطرات آتی مان بماند.»

پیکه درادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که هرگونه سوء تعبیر درمورد عدم حضورش در ترکیب تیم بارسا در دیدار با بایرلورکوزن گفت:« گواردیولا کلید موفقیت رختکن بارساست. او به من این فرصت را داد که این شرایط را پشت سربگذارم و همیشه ممنون او هستم.هیچ وقت درمورد هیچ تصمیمی با او جر و بحث نمی کنم.»

برخی ها معتقدند که ضعف اخیر پیکه در بازیهای مختلف، به مسائل حاشیه ای و غیرفوتبالی برمی گردد. خیلی ها معتقدند که رابطه نامزدی او با شکیر حواس پیکه را پرت می کند.ولی پیکه این انتقادات را قبول ندارد:« شکیرا تاثیری منفی در کارنامه ورزشی و حرفه ای من ندارد. سال پیش که ما در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هم به قهرمانی رسیدیم، من و شکیرا با هم بودیم.»

او درمورد برد ارزشمند تیمش دربازی با والنسیا که با نتیجه 1-5 به نفع تیم کاتالان به پایان رسید، گفت:« برد 1-5 اعتماد به نفس مثبتی به ما می دهد. این مسیر ایده آلی است که آن را دنبال کنیم. باید هر سه امتیاز ممکن را درهر بازی کسب کنیم.»

Tamim and Ramish بازدید : 135 2012/03/10 نظرات (0)

 نگاهی به آمار و ارقامی فقط مسی توان خلق آن ها را در دنیای فوتبال دارد، هر هوادار فوتبالی را متقاعد می کند که بپذیرد مسی ، چهره استثنایی تاریخ فوتبال است.

 در این مقاله به تشریح این آمار و ارقام می پردازیم.

لیونل پنج گلی را به ثمر رساند که هرکدام برای هر مهاجم دنیایی از درس و نکته آموزنده است. لیو آنقدر مبتکر و خلاق است که هیچ دوگلی از این پنج گل را نمی توان به هم شبیه دانست. لیونل در نهایت خلاقیت و دقت ، ذوق و هنرش را در فوتبال به رخ همگان کشید و نشان داد توان آن را دارد که در سایه نام و عناوین خود نام بزرگانی همچون پله و مارادونا را کم رنگ سازد.
بی شک گواردیولا و بارسلونا نیمی از موفقیت های خود را مدیون هنرنمایی ستاره آرژانتینی خود می دانند ، همین امر نیز باعث می شود که گواردیولا همچنان برای ترک نیوکمپ تردید داشته باشد. زیرا او بخوبی می داند در تمامی تیم های بزرگ دنیا حتی رئال مادرید خبری از اسطوره ای به نام مسی نیست ، اسطوره ای که در یک لحظه می تواند شکست را پیروزی ، سقوط را با اوج گیری ، حذف را با صعود و ... جابجا کند.

3- اسطوره تا کنون در لیگ قهرمانان اروپا موفق به انجام سه هت تریک شده است که از این حیث با رکورد فیلیپو اینزاگی برابری می کند. قبل از لیو ، تنها سه بازیکن از بارسلونا یعنی ریوالدو ، رونالدینیو و اتوئو توانسته اند در رقابت های اروپایی برای بارسلونا هت تریک کنند. اسطوره همچنین تنها بازیکنی بوده است که توانسته در یک فصل از لیگ قهرمانان اروپا دو بار هت تریک نماید.

3- اسطوره آرژانتینی بارسلونا امسال برای سومین بار عنوان برترین بازیکن جهان را از آن خود کرد تا از این حیث با رکورد میشل پلاتینی ، مارکو فان باستن و یوهان کرایف برابری کند. اما نباید غافل شویم که مسی در سن 24 سالگی با رکورد این بزرگان برابری کرد.s

 

Tamim and Ramish بازدید : 140 2012/03/10 نظرات (0)
راسینگ سانتاندر

فرناندس
آلوارو, تورخون, اسپینوسا, سیسما
دیوپ, کولسا
آرانا, آدریان, مونیتیس
باباکار
بارسا

والدس
آلوس, پویول, ماسچرانو, آدریانو
ژاوی, بوسکتس, اینیستا
پدرو, فابرگاس, مسی,

 

انتشار می رود که ماریو فرناندس، دروازه بان ثابت راسینگ دراین بازی باشد، چرا که تونو، دروازه بان اصلی این تیم از حضور در دیدار ال ساردینرو محروم است

کریستین استوانی (از ناحیه همسترینگ) و لائوتارو آکستا( از ناحیه زانو) هر دو با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند و ممکن است نتوانند دراین بازی حضور یابند.البته احتمال حضور آکستا در این بازی بیشتر است

جرارد پیکه، مدافع بارسا هم بعد از آنکه درخواست تجدیدنظر او برای بخشش کارت قرمزش در بازی با خیخون رد شد، دراین بازی غایب خواهد بود

کارلس پویول، کاپیتان بارسا که بازی بارسا مقابل بایرلورکوزن را از روی سکوها تماشا کرده بود و به دلیل مصدومیت تیمش را در آن بازی همراهی نکرده بود، به تمرینات بازگشته و ممکن است جای پیکه در خط دفاع بارسا را بگیرد و ادریانو به احتمال زیاد جای اریک آبیدال را پر خواهد کرد

تیاگو و الکسیس سانچس هم همچنان مصدوم هستند. کریستین تییو ممکن است بعد از دو گلی که در بازی با لورکوزن به ثمر رساند، در ترکیب اصلی بارسا قرار بگیرد

s

Tamim and Ramish بازدید : 424 2012/03/08 نظرات (0)

 جمعه و شنبه دیدارهای مرحله مقدماتی رقابتهای یورو2012 دنبال می شود. برنامه این دیدارها بدین ترتیب است

جمعه 15 مهر (7 اکتبر)

 

گروه A

آذربایجان – اتریش

بلژیک - قزاقستان

ترکیه - آلمان

گروه B

ارمنستان- مقدونیه

اسلوواکی – روسیه

آندورا- ایرلند

s

Tamim and Ramish بازدید : 152 2012/03/08 نظرات (0)

یوفا، لیست باشگاه پرطرفدار این قاره را در سال جاری اعلام کرد.

 

این رده بندی بر اساس تعداد هواداران رسمی در داخل و خارج کشورها انجام شده است.
باشگاه بایرن مونیخ در این رده بندی همانند سال گذشته در رده پنجم قرار دارد.
لیست ده باشگاه اول این رده بندی و همچنین باشگاه های آلمانی به شرح زیر است :
۱ - بارسلونا با ۶.۶۶۵.۰۰۰ هوادار
۲ - رئال مادرید با ۶.۳۳۰.۰۰۰ هوادار
۳ - منچستر یونایتد با ۵.۴۳۵.۰۰۰ هوادار
۴ - یوونتوس با ۵.۴۲۵.۰۰۰ هوادار
۵ - بایرن مونیخ با ۴.۴۴۵.۰۰۰ هوادار
۶ - گالاتاسرای با ۴.۲۷۰.۰۰۰ هوادار
۷ - میلان با ۳.۸۱۵.۰۰۰ هوادار
۸ - لیورپول با ۳.۷۳۰.۰۰۰ هوادار
۹ - اینتر میلان با ۳.۷۱۰.۰۰۰ هوادار
۱۰ - مارسی با ۳.۳۵۰.۰۰۰ هوادار
.
۱۳ - بوروسیا دورتموند با ۲.۸۵۰.۰۰۰ هوادار
.s

 

Tamim and Ramish بازدید : 153 2012/03/08 نظرات (0)

 دکو معتقد است که بارسلونا بدون مسی، این بارسلونا نخواهد بود و معتقد است که تیم کاتالان به ستاره آرژانتینی اش وابسته است

بارسلونا شنبه شب و درغیاب لیونل مسی مقابل اسپورتینگ خیخون قرار گرفت. مسی دراین بازی از حضوردرترکیب تیمش محروم بود و تیم کاتالان در نهایت توانست تا با نتیجه 1-3 مقابل حریفش به پیروزی برسد. البته با اخراج جرارد پیکه در آن بازی، کار برای کاتالان ها سخت شده بود

دکو معتقد است که غیبت مسی در ترکیب بارسا همیشه محسوس است.

ستاره سابق تیم ملی پرتغال و باشگاه بارسلونا در صحبتهایی به مارکا گفت:« لئو در مسیر آن است تا مبدل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال شود . مدتهاست که بازیکنی مثل او ندیده ام. مسی همیشه تفاوتها را رقم می زند و بارسلونا را خیلی بزرگتر از حالت عادی می نماید. بارسلونا تیم بزرگی است ولی بدون مسی، این بارسلونا نخواهد بود.»


دکو در جایگاه مناسبی برای قضاوت درمورد کریس رونالدو و مسی است؛ چرا که در کنار هردوی آنها بازی کرده. او در تیم ملی پرتغال با کریس هم بازی بوده ودر بارسا با مسی بازی کرده.

s

Tamim and Ramish بازدید : 156 2012/03/07 نظرات (0)

 روبرتو دی متئو، سرمربی موقت چلسی، معتقد است اسطوره مورینیو در این باشگاه فراموش شدنی نیست.

آبی ها شب گذشته در دیدارتکراری مرحله پنجم جام حذفی انگلیس مقابل بیرمنگام 2-0 به پیروزی رسیدند و هواداران این تیم در طول بازی نام مورینیو را فریاد می زدند.

آندره ویلاس بواس یکشنبه گذشته از چلسی اخراج شد و حضور مورینیو در لندن، شایعاتی در مورد بازگشت او به استمفوردبریج ایجاد کرد.

دی متئو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ژوزه بخشی از تاریخ این باشگاه است. او موفقیت های زیادی برای باشگاه به دست آورد و همیشه در قلب هواداران خواهد بود."

این مربی ایتالیایی همچنین معتقد است بازیکنان چلسی باید نتایج ناامید کننده تیم شان را تغییر بدهند.

" بازیکنان باید در مقابل خودشان، باشگاه و هواداران مسئول باشند. این در درجه اول برای خودشان خوب است. فکر می کنم این یک مسئولیت جمعی است. باید این مسئولیت را هم در زمان پیروزی و هم شکست بپذیریم، هم بازیکنان و هم کادر فنی. ما یک خانواده هستیم که در پیروزی ها، همه خوشحال می شوند. ما به دور بهد جام حذفی رسیدیم و همه خوشحالند."s

 

Tamim and Ramish بازدید : 143 2012/03/07 نظرات (0)

 داوران رقابتهای لالیگا، شرایط مالی و اقتصادی خوب و قابل قبولی دارند
طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا و بازتاب این خبر در گل دات کام اسپانیایی، یک داور شاغل در رقابتهای دسته یک لالیگا، ماهانه در حدود 18هزار یورو دریافت می کند که سالانه مبلغ 200 هزار یورو خواهد بود.
هریک از داوران اسپانیایی در ازای هر قضاوت 3438 یورو دریافت می کنند. آنها دست کم در هر ماه دو بازی را قضاوت می کنند.
طبق گزارش منتشره در این روزنامه، تیم داوری مبلغ 12هزار یورو بابت تبلیغات دریافت می کنند. دستمزد ماهانه کمک داورها 1440 یورو است و داور چهارم 1435 یورو دریافت می کند.
این طور به نظر می رسد که داوران اسپانیایی درآمد خوبی دارند. نظرتان درمورد این مبلغ دستمزد برای داوران اسپانیایی چیست؟
s

Tamim and Ramish بازدید : 151 2012/03/07 نظرات (0)

 چابی ارناندس  اخیرا از سوی کاربران سایت یوفا به عنوان کاپیتان تیم منتخب سال 2011 برگزیده شد و از همین رو سران یوفا درنظر دارند تا به خاطر این انتخاب به او چک 100 هزار یورویی را هدیه دهند

البته چابی این چک را به کمیته بین المللی صلیب سرخ هدیه خواهد داد

پیتر گیله رون، عضو کمیته اجرایی یوفا قبل از آغاز بازی امشب بارسلونا – بایرلورکوزن در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، این چک رابه چابی خواهد داد. و این ستاره کاتالان این مبلغ را برای حمایت از برنامه های بهبود اوضاع قربانیان مین های جنگی که صلیب سرخ در افغانستان دنبال می کند ، تقدیم می کند تا این وجه برای احداث مراکز پروتز، فیزیوتراپی و ارگان های حرفه ای تخصیص یابد.

تیم منتخب سال یوفا که به انتخاب کاربران وب سایت یوفا برگزیده شده بدین ترتیب است: ایکر کاسیاس، مارسلو و کریس رونالدو (رئال مادرید)، دانی آلوس،جرارد پیکه، چابی ارناندس، آندرس اینیستا، لیونل مسی و پپ گواردیولا (مربی برگزیده) (بارسلونا)، تیاگو سیلوا (میلان)، آرین روبن (بایرن مونیخ) و گرث بیل (تاتنهام)

s

Tamim and Ramish بازدید : 132 2012/03/07 نظرات (0)

 پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا شایعاتی مبنی براحتمال حضور او روی نیمکت مربیگری چلسی و جانشینی آندره ویلاس بواس  در استمفورد بریج را در کرد

مربی جوان و پرتغالی چلسی چند روز پیش به خاطر نتایج ضعیف و ناامید کننده تیمش در فصل 2-2011 از سمت خود برکنار شد و این روزها گزارشهای منتشره از احتمال انتصاب مورینیو به جای این مربی پرتغالی خبر می دهند

دراین میان پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا این شایعات را تکذیب کرد

او در کنفرانس خبری پیش از آغاز بازی تیمش مقابل بایرلورکوزن در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به شوخی درواکنش به این شایعه گفت:« بله بله ، من هر روز با سران چلسی حرف می زنم.»

او درادامه به تمجید از ویلاس بواس پرداخت و گفت این روزها در دنیای فوتبال همه چیز به نتیجه بستگی دارد:« ویلاس بواس مربی فوق العاده ای است ولی این روزها نتایج ، مهمترین نکته دردنیای فوتبال هستند.»

بارسلونا امشب در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ میزبان بایرلورکوزن خواهد بود. دیدار رفت این دو تیم با برد 1-3  بارسا در آلمان به اتمام رسیدs

 

Tamim and Ramish بازدید : 141 2012/03/07 نظرات (0)

 تولد ساندرو روسل در روز سالگرد تاسیس باشگاه رئال مادرید شاید نکته جالبی باشد. اینکه چه جایی با همسر زندگی ات آشنا می شوی، سرنوشت و هاروسکوپ روز تولدت چیست، به عقیده خیلی ها کار تقدیر و سرنوشت است.

برخی اتفاقات رخ می دهند و امیل سیوران، معتقد است که «جرم اصلی متولد شدن است» شاید این جمله برای ساندرو روسل، دست کم درمورد روز تولدش صدق کند.

رئیس باشگاه بارسلونا روز سه شنبه،6 مارس تولدش را جشن گرفت؛ دقیقا در روزی که باشگاه رئال مادرید تاسیس شد و اکنون باشگاه مادریدی جشن 110 سال اقتدارش را برگزار کرد

روز سه شنبه روسل 47 ساله شد .در آن سال اتلتیکومادرید با 47 امتیاز و بایک امتیاز بیشتر از رئال مادرید و شش امتیاز بیشتر از بارسا قهرمان لالیگا شد. اکنون سرنوشت کاملا متفاوت است. ولی فکر می کنید که روسل امسال در هنگام فوت کردن شمع های تولد 47 سالگی اش به چه فکر می کرده؟

 

s

 

Tamim and Ramish بازدید : 172 2012/03/03 نظرات (0)

 تيم ملي فوتبال با كارلوس كي‌روش به مرحله دوم مقدماتي جام‌جهاني رسيده و حالا صحبت‌ها بر سر اين است كه آيا با كي‌روش به جام‌جهاني مي‌رسيم يا نه؟ اما بد نيست يك بار هم زاويه نگاه‌‌مان را بچرخانيم و سوال را به شكل ديگري مطرح كنيم: «در چه صورتي ممكن است با كي‌روش به جام جهاني نرسيم؟!»

با وجود سرمربي بزرگي مثل كي‌روش و با وجود حذف عربستان و بحرين (اين زيگيل‌هاي هميشگي) باز هم مي‌شود به جام‌جهاني نرسيد. كار سختي نيست. فقط كافي است مراقب باشيم كارهايي كه بايد انجام شود را انجام ندهيم. فقط كافي است همه خواسته‌هاي كارلوس كي‌روش را دايورت كنيم. روي لبخندهاي رئيس يا اخم آقاي معاون، فرقي نمي‌كند. مهم اين است كه دايورت كنيم.


كي‌روش مي‌گويد با اين وضعيت چمن‌ها نمي‌توانيد پيشرفت كنيد و ما در ميان مشغله‌هاي روزمره‌مان به تنها چيزي كه فكر نمي‌كنيم همين زمين‌هاي لم‌يزرعي است كه در بعضي شهرستان‌ها روي آن‌ توپ‌بازي مي‌كنند. ما هنوز و همچنان اصرار داريم فينال جام‌حذفي را در حافظيه برگزار كنيم تا به لطف زميني كه با توپ sراه نمي‌آيد فينال جام حذفي را هم بفرستيم روي هوا!

 

Tamim and Ramish بازدید : 156 2012/03/03 نظرات (0)

 کریستیانو رونالدو با گلی که روی یک حرکت زیبا و با پشت پا مقابل رایو والکانو به ثمر رساند ، موفق شد با اختلاف دو گل نسبت به لیونل مسی در صدر برترین گلزنان لیگ های اروپایی قرار گیرد.

ستاره­ پرتغالی رئال مادرید که در این فصل 24 بار برای تیمش در لیگ اسپانیا به میدان رفته­است ، توانسته در مجموع 29 گل را به ثمر یرساند. رونالدو برای کسب عنوان برترین گلزن قاره اروپا و دریافت کفش طلایی رقابت سختی را لیونل مسی ، نابغه فوتبال دنیا در پیش خواهد داشت. مسی نیز با گلزنی مقابل اتلتیکو مادرید نشان داد که هیچ چیز برای رونالدو تمام شده نیست و رقابت همچنان داغ و تنگاتنگ دنبال خواهد شد.

رابین فن پرسی ، مهاجم هلندی تیم آرسنال انگلیس که در این فصل علی رغم نمایش ضعیف تیمش در لیگ جزیره ، نمایش خیره کننده­ای را داشته است یکی از گزینه­های اصلی برای رقابت با رونالدو مطرح است. این مهاجم در مجموع 26 بازی 23 گل را به ثمر رسانده است . فن پرسی با گلزنی مقابل تاتنهام حاشیه امنیت خود برای آقای گلی در جزیره را به عدد 6 افزایش داد .s

سیدو دومبیا مهاجم تیم ملی ساحل عاج پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی جام ملت های اروپا به مسکو برگشت تا بتواند با درخشش خود در تیم زسکا مسکو ، قهرمانی را با این تیم به ارمغان بیاورد. سیدو دومبیا در مجموع 30 بازی توانسته 24 گل را برای زسکا به ثمر برساند و در رده 6 برترین گلزنان اروپا به همراه ماریو گومز ، هونتلار و آنتونیو دی ناتاله قرار گیرد. آنتونیو دی ناتاله مهاجم ارزشمند تیم اودینزه به لطف گلزنی در دیدار با بولونیا توانست در این مکان قرار گیرد.

وین رونی مهاجم تیم منچستر یونایتد ، با زدن 17 گل مکانی بهتر از دهمی را در بین برترین مهاجم اروپا نتوانست دست و پا کند .


رتبه بازیکن
کشور باشگاه لیگ ضریب گل ها
امتیاز
1 C. Ronaldo  POR
Real Madrid
 ESP 2
29
58
2
L. Messi
 ARG
Barcelona
 ESP 2 28
56
3
A Cekulajevs  LVA Trans*  EST 1 46
46

R. v Persie
 NED
Arsenal
 ENG
2
23
46
5
B. Yilmaz  TUR
Trabzonspor
 TUR
1.5 29
43.5
6 S. Doumbia
 CIV
CSKA
 RUS
1.5
24
36

M. Gomez
 GER
Bayern
 GER
2 18
36

K. Huntelaar  NED Schalke
 GER 2 18
36

A. Di Natale
 ITA Udinese  ITA 2 18
36
10
W. Rooney  ENG
Man Utd
 ENG 2 17
34

* = league season finished

 

Tamim and Ramish بازدید : 161 2012/03/03 نظرات (0)

 باشگاه بارسلونا امیدوار است فدراسیون فوتبال اسپانیا با نظر آنها موافقت کرده و دیدار فینال کوپا دل ری بین این تیم و بیلبائو را در وینسنت کالدرون برگزار کند.

نمایندگان دو باشگاه امروز در لاس روزاس با یکدیگر دیدار کردند اما در نهایت در مورد محل و زمان برگزاری دیدار فینال به توافق نرسیدند.

باشگاه کاتالانی امیدوار است این دیدار روز 25 می در ورزشگاه ویسنت کالدرون برگزار شود اما باشگاه باسکی ورزشگاه کارتوخای سویل و روز 20 می را در نظر دارند.

البته هر دو باشگاه موافق بودند که این دیدار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود اما رئالی ها به این بهانه که در این تاریخ زمین این ورزشگاه مورد بازسازی قرار خواهد گرفت، از برگزاری این دیدار خودداری کردند.

تونی فریکسا، سخنگوی باشگاه بارسا در گفتگو با آ. اس اعلام کرد وینسنت کالدرون از نظر آمادگی برای برگزاری این دیدار بهترین گزینه است و فاصله برابر مادرید از دو شهر را دلیل دیگری برای انتخاب این ورزشگاه می داند.

فریکسا همچنین دلیل مخالفت با زمان 20 می را حضور احتمالی بارسا در فینال چمپیونزلیگ عنوان کرد.

او همچنین در مورد برگزار نشدن دیدار در سانتیاگو برنابئو گفت:" ما مطمئنیم که در شرایط نرمال بازی می تواند در سانتیاگو برنابئو برگزار شود زیرا یک ورزشگاه ایده آل است اما نمی خواهیم با رئالی ها بحث و جدل کنیم."s

 

Tamim and Ramish بازدید : 154 2012/03/01 نظرات (0)

باشگاه آرسنال اعلام کرد در تابستان آینده راهی چین خواهد شد و در رقابت های چاینا کاپ، با منچسترسیتی روبرو خواهند شد.

توپچی ها تابستان گذشته نیز یک تور آسیایی در خاور دور داشتند و به نظر می رسد همچنان به دنبال به دست آوردن بازارهای جدید هسنند.

ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی آرسنال، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بعد از تور موفقی که سال 2011 در چین داشتیم، همه اعضای باشگاه آرسنال از سفر دوباره به این کشور هیجان زده هستند.

ما طرفداران زیادی در آسیا داریم و با برنامه ای که برای بازی در پکن داریم، بار دیگر می توانیم با هواداران مان دیدار کنیم.

بازیکنان و کارد فنی سال گذشته لحظات بسیار خوبی را در چین پشت سر گذاشتند و ما بسیار هیجان زده هستیم که بتوانیم این کشور فوق العاده را بار دیگر در چین ببینیم.

بازی مقابل منچسترسیتی بسیار هیجان انگیز خواهد بود زیرا بازیکنان بزرگ زیادی در ورزشگاه زیبای آشیانه پرنده مقابل هزاران طرفدار مقابل هم قرار می گیرند."

 

Tamim and Ramish بازدید : 147 2012/03/01 نظرات (0)

لیونل مسی ستاره جوان تیم ملی آرژانتین روز 4شنبه اولین هت تریکش برای تیم ملی کشورش را در بازی با سوئیس انجام داد

کاپیتان آلبی سلسته درپایان این دیدار خوشحالی اش را از این بابت ابراز کرد و به خبرنگاران گفت:« مدتها بود که درانتظار چنین روزی در تیم ملی بودم. دربازیهای زیادی به دنبال گل بودم ولی به گل نمی رسیدم ولی در بازی 4شنبه توانستم 3 گل بزنم و 4شنبه روز ویژه ای برای من بود؛ چرا که تیم ملی کشورم هم به پیروزی رسید.توپ این مسابقه را برای یادگاری به خانه می برم.»

درچندین بازی اخیر هواداران تیم ملی آرژانتین معتقد بودند که مسی درحد و اندازه هایی که برای بارسا بازی می کند، نیست. خود او درپایان این دیدار دوستانه گفت:«راستش را بخواهید خیلی خوشحالم. این اتفاقی است که مدتها درانتظارش بودم و این فرصت در اختیار من قرار نمی گرفت ولی این بار توانستم گل بزنم و تیمم به پیروزی رسید. پس خوشحالم. این همان کاری است که برای انجام آن تلاش می کنیم. ما به دنبال آن هستیم که به عنوان یک گروه، قوی باشیم و به رشدمان ادامه دهیم. باز هم می توانیم بهتر از اینها باشیم ؛ خودمان هم می دانیم ولی برد خیلی خوب است.»

 

Tamim and Ramish بازدید : 158 2012/03/01 نظرات (0)
سالي گذشته براي هواداران ليورپول خيلي خوشايند نبود. آن ها دستشان از تمام جام هاي ممكن كوتاه بود و مجبور گشته بودند تا رقص شادي رقيبان با جام را به نظاره بنشينند. شرايط نه چندان خوشايند آن ها ادامه داشت تا اينكه فينال ليگ كاپ از راه رسيد. در اين روز شاگردان داگليش با غلبه بر كارديف سيتي توانستند اتظار پنج ساله شان براي رسيدن به جام را پايان بخشند و بالاخره يك جام قهرماني را بالاي سر برند. چهل و يكمين قهرماني تاريخ ليورپول مربي تيم را بر آن داشت تا شروع دوباره سال هاي طلايي باشگاه را اعلام كند. سال هايي كه با اتكا به روحيه و غرور تيمي مي توان آن ها را پر از جام هاي بزرگ و كوچك كرد. آيا اين پيروزي تنها يك جرقه است يا اينكه مرد اسكاتلندي آينده را درست پيش بيني كرده؟ به نظر براي تحقق يافتن پيش گويي كينگ كني قرمز هاي آنفيلد بايد چند مورد را حتما رعايت كنند. در اينجا نگاهي به ليستي نه چندان بلند مي اندازيم كه آن را مي شود مانند آبي دانست كه مي تواند به نهال دوباره شكوفا شده مرسي سايد جان دوباره بخشد.
Tamim and Ramish بازدید : 160 2012/03/01 نظرات (0)

بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در پایان دیدار دوستانه تیمش مقابل ونزوئلا که با برد 0-5 ماتادورها همراه بود به آنالیز عملکرد شاگردانش در این بازی پرداخت

دل بوسکه در پایان مسابقه گفت:« ما به تمام اهدافی که داشتیم، رسیدیم. تمام برنامه هایی که برای این بازی داشتیم، کاملا و به درستی انجام شد. در دقایق ابتدایی بازی ونزوئلا با مهربانی با ما رفتار می کرد ولی بعد از آن بود که بازی را با تکیه بر کیفیت بالای بازی مان پیش بردیم.»

سرمربی ماتادورها درادامه به آنالیز بازی تهاجمی تیمش پرداخت و گفت:« ما عملا در این بازی مهاجمان متعددی داشتیم: سیلوا، اینیستا ، و فابرگاس ؛ تمام بالهای ما خیلی خوب بازی کردند و دربازی مشارکت داشتند. آنها بازیکنانی تهاجمی بودند . ما به یک تعادل خوب نیاز داشتیم و به آن دست یافتیم.»


سرمربی ماتادورها در ادامه درمورد روبرتو سولدادو که سه گل از 5 گل تیمش را به ثمر رساند و یک ضربه پنالتی را از دست داد گفت:« سولدادو خیلی خوب بود. او فرصتهایی که در اختیار داشت را به گل تبدیل کرد و واقعا خوب بود.ما الان دو ماه و نیم تارقابتهای یورو فاصله داریم و درطول این مدت می توانیم نشان دهیم که شرایطمان خوب است.»

 

Tamim and Ramish بازدید : 124 2012/03/01 نظرات (0)

«تا سه نشه، بازی نشه».ایکر کاسیاس در سومین تلاشش توانست به رکوردی که به دنبالش بود دست بیابد.

ایکر کاسیاس در دیدار دوستانه 4شنبه شب تیمش مقابل ونزوئلا که با برد 0-5 اسپانیا همراه بود گلی را دریافت نکرد تا تعداد بازیهای ملی ای که در طی آن توانسته دروازه اش را بسته نگاه دارد به عدد 72 برساند.

بدین ترتیب کاسیاس توانست به رکورد ادوین فان در سار دروازه بان افسانه ای تیم ملی هلند دست بیابد

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا،کاسیاس در 128 بازی ملی ای که برای تیم ملی اسپانیا انجام داده، 75 گل دریافت کرده و در 72 بازی هم توانسته دروازه اش را بسته نگاه دارد

 

Tamim and Ramish بازدید : 134 2012/03/01 نظرات (0)

 بیسنته دل بوسکه، سرمربی کنونی تیم ملی اسپانیا با برد 0-5 تیمش مقابل ونزوئلا، افتخار جدیدی را در مقابل نامش می بیند

با این برد، او مبدل به مربی ای شد که تیم ملی اسپانیا زیر نظر او به بیشترین تعداد گل دست یافته. در طول مدت حضور دل بوسکه برروی نیمکت مربی گری ماتادورها، اسپانیا به 130 گل رسیده. پیش از این، این رکورد در اختیار خاویر کلمنته بود که تیم ملی اسپانیا در زمان مربیگری او در 62 بازی موفق به به ثمر رساندن 126 گل شده بود و میانگین گلزنی ماتادورها در زمان مربیگری کلمنته ، میانگین 2.03 گل در هر بازی بود

این درحالی است که دل بوسکه توانست در پنجاه و یکمین حضورش برروی نیمکت مربیگری تیم ملی اسپانیا، رکورد کلمنته را پشت سربگذارد. تنها در 4 دیدار از این 51 بازی اسپانیا موفق به بازکردن دروازه حریفان نشده و اسپانیای دل بوسکه درمجموع در 6 بازی تن به شکست داده که این 4 بازی هم جزوی از این 6 باخت است

شکست های اسپانیا با دل بوسکه دراین دیدارها رقم خورده:باخت به آمریکا در جام کنفدراسیون های سال 2009؛ باخت به سوئیس در جام جهانی 2010 و دو شکست در دیدارهای دوستانه مقابل پرتغال و انگلیس . باخت 1-4 مقابل آرژانتین و شکست 1-2 مقابل ایتالیا . که باوجود گلهای فرناندو یورنته در بوئنوس آیرس و ژابی آلونسو در باری، تیم دل بوسکه نتوانست به برد برسد

 

Tamim and Ramish بازدید : 128 2012/03/01 نظرات (0)

 تونی فریکسا، سخنگوی باشگاه بارسلونا، از رسانه ها خواست تا با پایان دادن به بحث در مورد تمدید قرارداد گواردیولا به این مربی جوان اجازه بدهند او به کارش ادامه بدهد.

قرارداد گواردیولا با بارسا در تابستان آینده به پایان می رسد و او هنوز حاضر به تمدید قراردادش با باشگاه کاتالانی نشده است.

فریکسا در گفتگو با 8 تی وی گفت:" آنچه گواردیولا می خواهد قابل درک است. باید به او اجازه داد در آرامش کارش را انجام دهد.

طبیعی است به کسی که 4 سال در بالاترین سطح کار کرد اجازه بدهیم تا در مورد این مسائل فکر کند.

گواردیولا، سوبی ساره تا و بقیه تیم از هم اکنون برای فصل برنامه ریزی می کنند. باشگاه با او یا با یک مربی دیگر به کارش ادامه خواهد داد و بهترین تیم دنیا باقی خواهیم ماند. ما از این بابت نگرانی نداریم."

گواردیولا در سال 2008 هدایت بارسا را برعهده گرفت و در این مدت با این تیم به 13 جام مختلف دست پیدا کرده است.

 

Tamim and Ramish بازدید : 151 2012/02/01 نظرات (0)
بنابه نوشته يک روزنامه اسپانيايي کاپيتان تيم آرسنال انگليس در پايان فصل جاري راه سسک فابرگاس را خواهد پيمود و به بارسلونا ملحق خواهد شد.
به نقل از روزنامه ال‌موندو دیپورتیو، روبین فان پرسی در آرسنال از راحتی عمل برخوردار است و امسال بیشترین تعداد گل زده را برای ابن تیم به ثمر رسانده، اما در مورد آینده خویش در تعمق است. این گلزن ۲۸ ساله که با ۱۹ گل زده در فصل جاری اکنون بهترین گلزن لیگ برتر محسوب می‌شود، از طریق مدیر برنامه‌هایش در مورد حضور احتمالی در بارسلونا تحقیقاتی را انجام داده است.

بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد مهاجم هلندی توپچی‌ها از سسک فابرگاس، بازیکن تیم ملی اسپانیا که تا تابستان گذشته هم‌تیمی‌اش نزد لندنی‌ها به شمار می‌رفت و اکنون عضو بارسا است شرایط حضور نزد کاتالان‌ها را مورد بررسی قرارداده است.

از این رو احتمال دارد تابستان سال آینده یکی از نقل و انتقالات بزرگ در سطح تیم‌های ممتاز اروپایی، حضور وی در تیم تحت رهبری گواردیولا باشد.

بر اساس این گزارش مقامات بارسا نیز از چندی قبل وضعیت فان پرسی را زیر نظر دارند و منتظرند تا عملکرد این بازیکن را در جام ملت‌های اروپا مشاهده کنند تا تصمیم نهایی را برای شروع رایزنی‌های جدی به منظور استخدام این مهاجم آغاز کنند.
Tamim and Ramish بازدید : 182 2012/02/01 نظرات (0)

منچستریونایتد اکنون هم‌امتیاز با منچسترسیتی است و تنها به دلیل تفاضل گل پایین‌تر در رده دوم قرار گرفته

منچستریونایتد توانست با برد مقابل استوک‌سیتی در صدر جدول  به منچسترسیتی برسد.

یونایتد در این بازی توپ را در اختیار داشت اما نمی‌توانست موقعیت ایجاد کند و در نهایت با دو ضربه پنالتی پیروز شد.

داوید دخئا و آندرس لیندگارد هر دو مصدوم بودند و بن آموس برای اولین بار در لیگ برتر در دروازه منچستریونایتد قرار گرفت.

در دقیقه 38 بود که یونایتد گل اول را زد. کار ترکیبی دیمیتار برباتوف و پل اسکولز با فرار پارک جی‌سونگ همراه شد و جرمین پنانت، پارک را با تکلی خشن در محوطه جریمه سرنگون کرد. پنالتی حاصل را خاویر ارناندس با خونسردی وارد دروازه توماس سورنسن کرد.

یونایتد در نیمه دوم به پیش تاخت و در دقیقه 53 به گل دوم رسید. جان والترز و آنتونیو والنسیا در محوطه جریمه استوک با هم درگیر شدند و هنگامی که بازیکن اکوادوری به زمین افتاد، مایک جونز به نقطه پنالتی اشاره کرد. این بار برباتوف پشت توپ ایستاد و آن را به گل دوم تبدیل کرد.

در اواخر بازی به نظر می‌رسید رابرت هوث در محوطه جریمه مرتکب خطا شده اما داور سومین پنالتی را برای یونایتد نگرفت

Goal.com - منبع

Tamim and Ramish بازدید : 165 2012/01/31 نظرات (0)

sباشگاه یوونتوس اعلام کرد لوکا تونی، مهاجم مازاد این باشگاه، به تیم اماراتی النصر امارات پیوست. جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه یوونتوس، چند روز قبل اعلام کرد این ملی پوش سابق ایتالیایی در آستانه پیوستن به یک باشگاه اماراتی است و امروز این باشگاه به طور رسمی انتقال تونی به النصر را تایید کرد. در بیانیه کوتاهی که در این مورد منتشر شد، آمده است:" باشگاه فوتبال یوونتوس جدایی لوکا تونی را با قراردادی دائمی تایید می کند. این مهاجم باتجربه به باشگاه اماراتی النصر پیوست." این مهاجم 34 ساله ژانویه سال گذشته از جنوا به یوونتوس پیوست اما در 14 دیداری که فصل گذشته در سری آ برای یوونتوس به میدان رفت، تنها دو بار موفق به گلزنی شد و بعد از حضور آنتونیو کونته در باشگاه یوونتوس، جایی در ترکیب اصلی بینکونری پیدا کند. تونی در این تیم اماراتی با والتر زنگا، دروازه بان سابق آتزوری کار خواهد کرد.

Tamim and Ramish بازدید : 135 2012/01/31 نظرات (0)

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد مایک جونز، داور دیدار تیم های آرسنال و استون ویلا در جام حذفی، ضربه آرنج رابین فن پرسی به کارلوس کوئیار را دیده اما آن را مستحفق جریمه ندانسته است؛ به همین دلیل این اتحادیه این جریمه ای برای این ستاره هلندی در نظر نخواهد گرفت.
فن پرسی در این دیدار که با پیروزی 3-2 تیمش به پایان رسید، در نیمه دوم با این بازیکن اسپانیایی درگیر شد و به نظر می رسد با آرنج ضربه ای به صورت او زده است.
الکس مک لیش، سرمربی استون ویلا، در پایان بازی به این اتفاق اعتراض کرد اما مایک جونز به اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد این صحنه را دیده اما تصمیم به ادامه بازی گرفت و به همین دلیل محرومیتی متوجه فن پرسی نخواهد شد.
فن پرسی پیش از این به دلیل درگیری با نیل وارناک، سرمربی کوئینزپارک رنجرز، مورد انتقاد قرار گرفته بود. s

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
هواداران فوتبال,جدید ترین و جالبترین عکس ها,ویدیو ها و دیگر موضوعات فوتبال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 490
  • بازدید سال : 2,635
  • بازدید کلی : 137,685