loading...
هواداران فوتبال
بنردونی

Tamim and Ramish بازدید : 153 2012/03/08 نظرات (0)

 دکو معتقد است که بارسلونا بدون مسی، این بارسلونا نخواهد بود و معتقد است که تیم کاتالان به ستاره آرژانتینی اش وابسته است

بارسلونا شنبه شب و درغیاب لیونل مسی مقابل اسپورتینگ خیخون قرار گرفت. مسی دراین بازی از حضوردرترکیب تیمش محروم بود و تیم کاتالان در نهایت توانست تا با نتیجه 1-3 مقابل حریفش به پیروزی برسد. البته با اخراج جرارد پیکه در آن بازی، کار برای کاتالان ها سخت شده بود

دکو معتقد است که غیبت مسی در ترکیب بارسا همیشه محسوس است.

ستاره سابق تیم ملی پرتغال و باشگاه بارسلونا در صحبتهایی به مارکا گفت:« لئو در مسیر آن است تا مبدل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال شود . مدتهاست که بازیکنی مثل او ندیده ام. مسی همیشه تفاوتها را رقم می زند و بارسلونا را خیلی بزرگتر از حالت عادی می نماید. بارسلونا تیم بزرگی است ولی بدون مسی، این بارسلونا نخواهد بود.»


دکو در جایگاه مناسبی برای قضاوت درمورد کریس رونالدو و مسی است؛ چرا که در کنار هردوی آنها بازی کرده. او در تیم ملی پرتغال با کریس هم بازی بوده ودر بارسا با مسی بازی کرده.

s

Tamim and Ramish بازدید : 156 2012/03/07 نظرات (0)

 روبرتو دی متئو، سرمربی موقت چلسی، معتقد است اسطوره مورینیو در این باشگاه فراموش شدنی نیست.

آبی ها شب گذشته در دیدارتکراری مرحله پنجم جام حذفی انگلیس مقابل بیرمنگام 2-0 به پیروزی رسیدند و هواداران این تیم در طول بازی نام مورینیو را فریاد می زدند.

آندره ویلاس بواس یکشنبه گذشته از چلسی اخراج شد و حضور مورینیو در لندن، شایعاتی در مورد بازگشت او به استمفوردبریج ایجاد کرد.

دی متئو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ژوزه بخشی از تاریخ این باشگاه است. او موفقیت های زیادی برای باشگاه به دست آورد و همیشه در قلب هواداران خواهد بود."

این مربی ایتالیایی همچنین معتقد است بازیکنان چلسی باید نتایج ناامید کننده تیم شان را تغییر بدهند.

" بازیکنان باید در مقابل خودشان، باشگاه و هواداران مسئول باشند. این در درجه اول برای خودشان خوب است. فکر می کنم این یک مسئولیت جمعی است. باید این مسئولیت را هم در زمان پیروزی و هم شکست بپذیریم، هم بازیکنان و هم کادر فنی. ما یک خانواده هستیم که در پیروزی ها، همه خوشحال می شوند. ما به دور بهد جام حذفی رسیدیم و همه خوشحالند."s

 

Tamim and Ramish بازدید : 143 2012/03/07 نظرات (0)

 داوران رقابتهای لالیگا، شرایط مالی و اقتصادی خوب و قابل قبولی دارند
طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا و بازتاب این خبر در گل دات کام اسپانیایی، یک داور شاغل در رقابتهای دسته یک لالیگا، ماهانه در حدود 18هزار یورو دریافت می کند که سالانه مبلغ 200 هزار یورو خواهد بود.
هریک از داوران اسپانیایی در ازای هر قضاوت 3438 یورو دریافت می کنند. آنها دست کم در هر ماه دو بازی را قضاوت می کنند.
طبق گزارش منتشره در این روزنامه، تیم داوری مبلغ 12هزار یورو بابت تبلیغات دریافت می کنند. دستمزد ماهانه کمک داورها 1440 یورو است و داور چهارم 1435 یورو دریافت می کند.
این طور به نظر می رسد که داوران اسپانیایی درآمد خوبی دارند. نظرتان درمورد این مبلغ دستمزد برای داوران اسپانیایی چیست؟
s

Tamim and Ramish بازدید : 151 2012/03/07 نظرات (0)

 چابی ارناندس  اخیرا از سوی کاربران سایت یوفا به عنوان کاپیتان تیم منتخب سال 2011 برگزیده شد و از همین رو سران یوفا درنظر دارند تا به خاطر این انتخاب به او چک 100 هزار یورویی را هدیه دهند

البته چابی این چک را به کمیته بین المللی صلیب سرخ هدیه خواهد داد

پیتر گیله رون، عضو کمیته اجرایی یوفا قبل از آغاز بازی امشب بارسلونا – بایرلورکوزن در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، این چک رابه چابی خواهد داد. و این ستاره کاتالان این مبلغ را برای حمایت از برنامه های بهبود اوضاع قربانیان مین های جنگی که صلیب سرخ در افغانستان دنبال می کند ، تقدیم می کند تا این وجه برای احداث مراکز پروتز، فیزیوتراپی و ارگان های حرفه ای تخصیص یابد.

تیم منتخب سال یوفا که به انتخاب کاربران وب سایت یوفا برگزیده شده بدین ترتیب است: ایکر کاسیاس، مارسلو و کریس رونالدو (رئال مادرید)، دانی آلوس،جرارد پیکه، چابی ارناندس، آندرس اینیستا، لیونل مسی و پپ گواردیولا (مربی برگزیده) (بارسلونا)، تیاگو سیلوا (میلان)، آرین روبن (بایرن مونیخ) و گرث بیل (تاتنهام)

s

Tamim and Ramish بازدید : 132 2012/03/07 نظرات (0)

 پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا شایعاتی مبنی براحتمال حضور او روی نیمکت مربیگری چلسی و جانشینی آندره ویلاس بواس  در استمفورد بریج را در کرد

مربی جوان و پرتغالی چلسی چند روز پیش به خاطر نتایج ضعیف و ناامید کننده تیمش در فصل 2-2011 از سمت خود برکنار شد و این روزها گزارشهای منتشره از احتمال انتصاب مورینیو به جای این مربی پرتغالی خبر می دهند

دراین میان پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا این شایعات را تکذیب کرد

او در کنفرانس خبری پیش از آغاز بازی تیمش مقابل بایرلورکوزن در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به شوخی درواکنش به این شایعه گفت:« بله بله ، من هر روز با سران چلسی حرف می زنم.»

او درادامه به تمجید از ویلاس بواس پرداخت و گفت این روزها در دنیای فوتبال همه چیز به نتیجه بستگی دارد:« ویلاس بواس مربی فوق العاده ای است ولی این روزها نتایج ، مهمترین نکته دردنیای فوتبال هستند.»

بارسلونا امشب در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ میزبان بایرلورکوزن خواهد بود. دیدار رفت این دو تیم با برد 1-3  بارسا در آلمان به اتمام رسیدs

 

Tamim and Ramish بازدید : 141 2012/03/07 نظرات (0)

 تولد ساندرو روسل در روز سالگرد تاسیس باشگاه رئال مادرید شاید نکته جالبی باشد. اینکه چه جایی با همسر زندگی ات آشنا می شوی، سرنوشت و هاروسکوپ روز تولدت چیست، به عقیده خیلی ها کار تقدیر و سرنوشت است.

برخی اتفاقات رخ می دهند و امیل سیوران، معتقد است که «جرم اصلی متولد شدن است» شاید این جمله برای ساندرو روسل، دست کم درمورد روز تولدش صدق کند.

رئیس باشگاه بارسلونا روز سه شنبه،6 مارس تولدش را جشن گرفت؛ دقیقا در روزی که باشگاه رئال مادرید تاسیس شد و اکنون باشگاه مادریدی جشن 110 سال اقتدارش را برگزار کرد

روز سه شنبه روسل 47 ساله شد .در آن سال اتلتیکومادرید با 47 امتیاز و بایک امتیاز بیشتر از رئال مادرید و شش امتیاز بیشتر از بارسا قهرمان لالیگا شد. اکنون سرنوشت کاملا متفاوت است. ولی فکر می کنید که روسل امسال در هنگام فوت کردن شمع های تولد 47 سالگی اش به چه فکر می کرده؟

 

s

 

Tamim and Ramish بازدید : 172 2012/03/03 نظرات (0)

 تيم ملي فوتبال با كارلوس كي‌روش به مرحله دوم مقدماتي جام‌جهاني رسيده و حالا صحبت‌ها بر سر اين است كه آيا با كي‌روش به جام‌جهاني مي‌رسيم يا نه؟ اما بد نيست يك بار هم زاويه نگاه‌‌مان را بچرخانيم و سوال را به شكل ديگري مطرح كنيم: «در چه صورتي ممكن است با كي‌روش به جام جهاني نرسيم؟!»

با وجود سرمربي بزرگي مثل كي‌روش و با وجود حذف عربستان و بحرين (اين زيگيل‌هاي هميشگي) باز هم مي‌شود به جام‌جهاني نرسيد. كار سختي نيست. فقط كافي است مراقب باشيم كارهايي كه بايد انجام شود را انجام ندهيم. فقط كافي است همه خواسته‌هاي كارلوس كي‌روش را دايورت كنيم. روي لبخندهاي رئيس يا اخم آقاي معاون، فرقي نمي‌كند. مهم اين است كه دايورت كنيم.


كي‌روش مي‌گويد با اين وضعيت چمن‌ها نمي‌توانيد پيشرفت كنيد و ما در ميان مشغله‌هاي روزمره‌مان به تنها چيزي كه فكر نمي‌كنيم همين زمين‌هاي لم‌يزرعي است كه در بعضي شهرستان‌ها روي آن‌ توپ‌بازي مي‌كنند. ما هنوز و همچنان اصرار داريم فينال جام‌حذفي را در حافظيه برگزار كنيم تا به لطف زميني كه با توپ sراه نمي‌آيد فينال جام حذفي را هم بفرستيم روي هوا!

 

Tamim and Ramish بازدید : 156 2012/03/03 نظرات (0)

 کریستیانو رونالدو با گلی که روی یک حرکت زیبا و با پشت پا مقابل رایو والکانو به ثمر رساند ، موفق شد با اختلاف دو گل نسبت به لیونل مسی در صدر برترین گلزنان لیگ های اروپایی قرار گیرد.

ستاره­ پرتغالی رئال مادرید که در این فصل 24 بار برای تیمش در لیگ اسپانیا به میدان رفته­است ، توانسته در مجموع 29 گل را به ثمر یرساند. رونالدو برای کسب عنوان برترین گلزن قاره اروپا و دریافت کفش طلایی رقابت سختی را لیونل مسی ، نابغه فوتبال دنیا در پیش خواهد داشت. مسی نیز با گلزنی مقابل اتلتیکو مادرید نشان داد که هیچ چیز برای رونالدو تمام شده نیست و رقابت همچنان داغ و تنگاتنگ دنبال خواهد شد.

رابین فن پرسی ، مهاجم هلندی تیم آرسنال انگلیس که در این فصل علی رغم نمایش ضعیف تیمش در لیگ جزیره ، نمایش خیره کننده­ای را داشته است یکی از گزینه­های اصلی برای رقابت با رونالدو مطرح است. این مهاجم در مجموع 26 بازی 23 گل را به ثمر رسانده است . فن پرسی با گلزنی مقابل تاتنهام حاشیه امنیت خود برای آقای گلی در جزیره را به عدد 6 افزایش داد .s

سیدو دومبیا مهاجم تیم ملی ساحل عاج پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی جام ملت های اروپا به مسکو برگشت تا بتواند با درخشش خود در تیم زسکا مسکو ، قهرمانی را با این تیم به ارمغان بیاورد. سیدو دومبیا در مجموع 30 بازی توانسته 24 گل را برای زسکا به ثمر برساند و در رده 6 برترین گلزنان اروپا به همراه ماریو گومز ، هونتلار و آنتونیو دی ناتاله قرار گیرد. آنتونیو دی ناتاله مهاجم ارزشمند تیم اودینزه به لطف گلزنی در دیدار با بولونیا توانست در این مکان قرار گیرد.

وین رونی مهاجم تیم منچستر یونایتد ، با زدن 17 گل مکانی بهتر از دهمی را در بین برترین مهاجم اروپا نتوانست دست و پا کند .


رتبه بازیکن
کشور باشگاه لیگ ضریب گل ها
امتیاز
1 C. Ronaldo  POR
Real Madrid
 ESP 2
29
58
2
L. Messi
 ARG
Barcelona
 ESP 2 28
56
3
A Cekulajevs  LVA Trans*  EST 1 46
46

R. v Persie
 NED
Arsenal
 ENG
2
23
46
5
B. Yilmaz  TUR
Trabzonspor
 TUR
1.5 29
43.5
6 S. Doumbia
 CIV
CSKA
 RUS
1.5
24
36

M. Gomez
 GER
Bayern
 GER
2 18
36

K. Huntelaar  NED Schalke
 GER 2 18
36

A. Di Natale
 ITA Udinese  ITA 2 18
36
10
W. Rooney  ENG
Man Utd
 ENG 2 17
34

* = league season finished

 

Tamim and Ramish بازدید : 161 2012/03/03 نظرات (0)

 باشگاه بارسلونا امیدوار است فدراسیون فوتبال اسپانیا با نظر آنها موافقت کرده و دیدار فینال کوپا دل ری بین این تیم و بیلبائو را در وینسنت کالدرون برگزار کند.

نمایندگان دو باشگاه امروز در لاس روزاس با یکدیگر دیدار کردند اما در نهایت در مورد محل و زمان برگزاری دیدار فینال به توافق نرسیدند.

باشگاه کاتالانی امیدوار است این دیدار روز 25 می در ورزشگاه ویسنت کالدرون برگزار شود اما باشگاه باسکی ورزشگاه کارتوخای سویل و روز 20 می را در نظر دارند.

البته هر دو باشگاه موافق بودند که این دیدار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود اما رئالی ها به این بهانه که در این تاریخ زمین این ورزشگاه مورد بازسازی قرار خواهد گرفت، از برگزاری این دیدار خودداری کردند.

تونی فریکسا، سخنگوی باشگاه بارسا در گفتگو با آ. اس اعلام کرد وینسنت کالدرون از نظر آمادگی برای برگزاری این دیدار بهترین گزینه است و فاصله برابر مادرید از دو شهر را دلیل دیگری برای انتخاب این ورزشگاه می داند.

فریکسا همچنین دلیل مخالفت با زمان 20 می را حضور احتمالی بارسا در فینال چمپیونزلیگ عنوان کرد.

او همچنین در مورد برگزار نشدن دیدار در سانتیاگو برنابئو گفت:" ما مطمئنیم که در شرایط نرمال بازی می تواند در سانتیاگو برنابئو برگزار شود زیرا یک ورزشگاه ایده آل است اما نمی خواهیم با رئالی ها بحث و جدل کنیم."s

 

Tamim and Ramish بازدید : 154 2012/03/01 نظرات (0)

باشگاه آرسنال اعلام کرد در تابستان آینده راهی چین خواهد شد و در رقابت های چاینا کاپ، با منچسترسیتی روبرو خواهند شد.

توپچی ها تابستان گذشته نیز یک تور آسیایی در خاور دور داشتند و به نظر می رسد همچنان به دنبال به دست آوردن بازارهای جدید هسنند.

ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی آرسنال، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بعد از تور موفقی که سال 2011 در چین داشتیم، همه اعضای باشگاه آرسنال از سفر دوباره به این کشور هیجان زده هستند.

ما طرفداران زیادی در آسیا داریم و با برنامه ای که برای بازی در پکن داریم، بار دیگر می توانیم با هواداران مان دیدار کنیم.

بازیکنان و کارد فنی سال گذشته لحظات بسیار خوبی را در چین پشت سر گذاشتند و ما بسیار هیجان زده هستیم که بتوانیم این کشور فوق العاده را بار دیگر در چین ببینیم.

بازی مقابل منچسترسیتی بسیار هیجان انگیز خواهد بود زیرا بازیکنان بزرگ زیادی در ورزشگاه زیبای آشیانه پرنده مقابل هزاران طرفدار مقابل هم قرار می گیرند."

 

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic
هواداران فوتبال,جدید ترین و جالبترین عکس ها,ویدیو ها و دیگر موضوعات فوتبال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 502
  • بازدید سال : 2,647
  • بازدید کلی : 137,697