loading...
هواداران فوتبال
بنردونی

Tamim and Ramish بازدید : 147 2012/03/01 نظرات (0)

لیونل مسی ستاره جوان تیم ملی آرژانتین روز 4شنبه اولین هت تریکش برای تیم ملی کشورش را در بازی با سوئیس انجام داد

کاپیتان آلبی سلسته درپایان این دیدار خوشحالی اش را از این بابت ابراز کرد و به خبرنگاران گفت:« مدتها بود که درانتظار چنین روزی در تیم ملی بودم. دربازیهای زیادی به دنبال گل بودم ولی به گل نمی رسیدم ولی در بازی 4شنبه توانستم 3 گل بزنم و 4شنبه روز ویژه ای برای من بود؛ چرا که تیم ملی کشورم هم به پیروزی رسید.توپ این مسابقه را برای یادگاری به خانه می برم.»

درچندین بازی اخیر هواداران تیم ملی آرژانتین معتقد بودند که مسی درحد و اندازه هایی که برای بارسا بازی می کند، نیست. خود او درپایان این دیدار دوستانه گفت:«راستش را بخواهید خیلی خوشحالم. این اتفاقی است که مدتها درانتظارش بودم و این فرصت در اختیار من قرار نمی گرفت ولی این بار توانستم گل بزنم و تیمم به پیروزی رسید. پس خوشحالم. این همان کاری است که برای انجام آن تلاش می کنیم. ما به دنبال آن هستیم که به عنوان یک گروه، قوی باشیم و به رشدمان ادامه دهیم. باز هم می توانیم بهتر از اینها باشیم ؛ خودمان هم می دانیم ولی برد خیلی خوب است.»

 

Tamim and Ramish بازدید : 158 2012/03/01 نظرات (0)
سالي گذشته براي هواداران ليورپول خيلي خوشايند نبود. آن ها دستشان از تمام جام هاي ممكن كوتاه بود و مجبور گشته بودند تا رقص شادي رقيبان با جام را به نظاره بنشينند. شرايط نه چندان خوشايند آن ها ادامه داشت تا اينكه فينال ليگ كاپ از راه رسيد. در اين روز شاگردان داگليش با غلبه بر كارديف سيتي توانستند اتظار پنج ساله شان براي رسيدن به جام را پايان بخشند و بالاخره يك جام قهرماني را بالاي سر برند. چهل و يكمين قهرماني تاريخ ليورپول مربي تيم را بر آن داشت تا شروع دوباره سال هاي طلايي باشگاه را اعلام كند. سال هايي كه با اتكا به روحيه و غرور تيمي مي توان آن ها را پر از جام هاي بزرگ و كوچك كرد. آيا اين پيروزي تنها يك جرقه است يا اينكه مرد اسكاتلندي آينده را درست پيش بيني كرده؟ به نظر براي تحقق يافتن پيش گويي كينگ كني قرمز هاي آنفيلد بايد چند مورد را حتما رعايت كنند. در اينجا نگاهي به ليستي نه چندان بلند مي اندازيم كه آن را مي شود مانند آبي دانست كه مي تواند به نهال دوباره شكوفا شده مرسي سايد جان دوباره بخشد.
Tamim and Ramish بازدید : 160 2012/03/01 نظرات (0)

بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در پایان دیدار دوستانه تیمش مقابل ونزوئلا که با برد 0-5 ماتادورها همراه بود به آنالیز عملکرد شاگردانش در این بازی پرداخت

دل بوسکه در پایان مسابقه گفت:« ما به تمام اهدافی که داشتیم، رسیدیم. تمام برنامه هایی که برای این بازی داشتیم، کاملا و به درستی انجام شد. در دقایق ابتدایی بازی ونزوئلا با مهربانی با ما رفتار می کرد ولی بعد از آن بود که بازی را با تکیه بر کیفیت بالای بازی مان پیش بردیم.»

سرمربی ماتادورها درادامه به آنالیز بازی تهاجمی تیمش پرداخت و گفت:« ما عملا در این بازی مهاجمان متعددی داشتیم: سیلوا، اینیستا ، و فابرگاس ؛ تمام بالهای ما خیلی خوب بازی کردند و دربازی مشارکت داشتند. آنها بازیکنانی تهاجمی بودند . ما به یک تعادل خوب نیاز داشتیم و به آن دست یافتیم.»


سرمربی ماتادورها در ادامه درمورد روبرتو سولدادو که سه گل از 5 گل تیمش را به ثمر رساند و یک ضربه پنالتی را از دست داد گفت:« سولدادو خیلی خوب بود. او فرصتهایی که در اختیار داشت را به گل تبدیل کرد و واقعا خوب بود.ما الان دو ماه و نیم تارقابتهای یورو فاصله داریم و درطول این مدت می توانیم نشان دهیم که شرایطمان خوب است.»

 

Tamim and Ramish بازدید : 124 2012/03/01 نظرات (0)

«تا سه نشه، بازی نشه».ایکر کاسیاس در سومین تلاشش توانست به رکوردی که به دنبالش بود دست بیابد.

ایکر کاسیاس در دیدار دوستانه 4شنبه شب تیمش مقابل ونزوئلا که با برد 0-5 اسپانیا همراه بود گلی را دریافت نکرد تا تعداد بازیهای ملی ای که در طی آن توانسته دروازه اش را بسته نگاه دارد به عدد 72 برساند.

بدین ترتیب کاسیاس توانست به رکورد ادوین فان در سار دروازه بان افسانه ای تیم ملی هلند دست بیابد

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا،کاسیاس در 128 بازی ملی ای که برای تیم ملی اسپانیا انجام داده، 75 گل دریافت کرده و در 72 بازی هم توانسته دروازه اش را بسته نگاه دارد

 

Tamim and Ramish بازدید : 134 2012/03/01 نظرات (0)

 بیسنته دل بوسکه، سرمربی کنونی تیم ملی اسپانیا با برد 0-5 تیمش مقابل ونزوئلا، افتخار جدیدی را در مقابل نامش می بیند

با این برد، او مبدل به مربی ای شد که تیم ملی اسپانیا زیر نظر او به بیشترین تعداد گل دست یافته. در طول مدت حضور دل بوسکه برروی نیمکت مربی گری ماتادورها، اسپانیا به 130 گل رسیده. پیش از این، این رکورد در اختیار خاویر کلمنته بود که تیم ملی اسپانیا در زمان مربیگری او در 62 بازی موفق به به ثمر رساندن 126 گل شده بود و میانگین گلزنی ماتادورها در زمان مربیگری کلمنته ، میانگین 2.03 گل در هر بازی بود

این درحالی است که دل بوسکه توانست در پنجاه و یکمین حضورش برروی نیمکت مربیگری تیم ملی اسپانیا، رکورد کلمنته را پشت سربگذارد. تنها در 4 دیدار از این 51 بازی اسپانیا موفق به بازکردن دروازه حریفان نشده و اسپانیای دل بوسکه درمجموع در 6 بازی تن به شکست داده که این 4 بازی هم جزوی از این 6 باخت است

شکست های اسپانیا با دل بوسکه دراین دیدارها رقم خورده:باخت به آمریکا در جام کنفدراسیون های سال 2009؛ باخت به سوئیس در جام جهانی 2010 و دو شکست در دیدارهای دوستانه مقابل پرتغال و انگلیس . باخت 1-4 مقابل آرژانتین و شکست 1-2 مقابل ایتالیا . که باوجود گلهای فرناندو یورنته در بوئنوس آیرس و ژابی آلونسو در باری، تیم دل بوسکه نتوانست به برد برسد

 

Tamim and Ramish بازدید : 128 2012/03/01 نظرات (0)

 تونی فریکسا، سخنگوی باشگاه بارسلونا، از رسانه ها خواست تا با پایان دادن به بحث در مورد تمدید قرارداد گواردیولا به این مربی جوان اجازه بدهند او به کارش ادامه بدهد.

قرارداد گواردیولا با بارسا در تابستان آینده به پایان می رسد و او هنوز حاضر به تمدید قراردادش با باشگاه کاتالانی نشده است.

فریکسا در گفتگو با 8 تی وی گفت:" آنچه گواردیولا می خواهد قابل درک است. باید به او اجازه داد در آرامش کارش را انجام دهد.

طبیعی است به کسی که 4 سال در بالاترین سطح کار کرد اجازه بدهیم تا در مورد این مسائل فکر کند.

گواردیولا، سوبی ساره تا و بقیه تیم از هم اکنون برای فصل برنامه ریزی می کنند. باشگاه با او یا با یک مربی دیگر به کارش ادامه خواهد داد و بهترین تیم دنیا باقی خواهیم ماند. ما از این بابت نگرانی نداریم."

گواردیولا در سال 2008 هدایت بارسا را برعهده گرفت و در این مدت با این تیم به 13 جام مختلف دست پیدا کرده است.

 

Tamim and Ramish بازدید : 151 2012/02/01 نظرات (0)
بنابه نوشته يک روزنامه اسپانيايي کاپيتان تيم آرسنال انگليس در پايان فصل جاري راه سسک فابرگاس را خواهد پيمود و به بارسلونا ملحق خواهد شد.
به نقل از روزنامه ال‌موندو دیپورتیو، روبین فان پرسی در آرسنال از راحتی عمل برخوردار است و امسال بیشترین تعداد گل زده را برای ابن تیم به ثمر رسانده، اما در مورد آینده خویش در تعمق است. این گلزن ۲۸ ساله که با ۱۹ گل زده در فصل جاری اکنون بهترین گلزن لیگ برتر محسوب می‌شود، از طریق مدیر برنامه‌هایش در مورد حضور احتمالی در بارسلونا تحقیقاتی را انجام داده است.

بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد مهاجم هلندی توپچی‌ها از سسک فابرگاس، بازیکن تیم ملی اسپانیا که تا تابستان گذشته هم‌تیمی‌اش نزد لندنی‌ها به شمار می‌رفت و اکنون عضو بارسا است شرایط حضور نزد کاتالان‌ها را مورد بررسی قرارداده است.

از این رو احتمال دارد تابستان سال آینده یکی از نقل و انتقالات بزرگ در سطح تیم‌های ممتاز اروپایی، حضور وی در تیم تحت رهبری گواردیولا باشد.

بر اساس این گزارش مقامات بارسا نیز از چندی قبل وضعیت فان پرسی را زیر نظر دارند و منتظرند تا عملکرد این بازیکن را در جام ملت‌های اروپا مشاهده کنند تا تصمیم نهایی را برای شروع رایزنی‌های جدی به منظور استخدام این مهاجم آغاز کنند.
Tamim and Ramish بازدید : 182 2012/02/01 نظرات (0)

منچستریونایتد اکنون هم‌امتیاز با منچسترسیتی است و تنها به دلیل تفاضل گل پایین‌تر در رده دوم قرار گرفته

منچستریونایتد توانست با برد مقابل استوک‌سیتی در صدر جدول  به منچسترسیتی برسد.

یونایتد در این بازی توپ را در اختیار داشت اما نمی‌توانست موقعیت ایجاد کند و در نهایت با دو ضربه پنالتی پیروز شد.

داوید دخئا و آندرس لیندگارد هر دو مصدوم بودند و بن آموس برای اولین بار در لیگ برتر در دروازه منچستریونایتد قرار گرفت.

در دقیقه 38 بود که یونایتد گل اول را زد. کار ترکیبی دیمیتار برباتوف و پل اسکولز با فرار پارک جی‌سونگ همراه شد و جرمین پنانت، پارک را با تکلی خشن در محوطه جریمه سرنگون کرد. پنالتی حاصل را خاویر ارناندس با خونسردی وارد دروازه توماس سورنسن کرد.

یونایتد در نیمه دوم به پیش تاخت و در دقیقه 53 به گل دوم رسید. جان والترز و آنتونیو والنسیا در محوطه جریمه استوک با هم درگیر شدند و هنگامی که بازیکن اکوادوری به زمین افتاد، مایک جونز به نقطه پنالتی اشاره کرد. این بار برباتوف پشت توپ ایستاد و آن را به گل دوم تبدیل کرد.

در اواخر بازی به نظر می‌رسید رابرت هوث در محوطه جریمه مرتکب خطا شده اما داور سومین پنالتی را برای یونایتد نگرفت

Goal.com - منبع

Tamim and Ramish بازدید : 165 2012/01/31 نظرات (0)

sباشگاه یوونتوس اعلام کرد لوکا تونی، مهاجم مازاد این باشگاه، به تیم اماراتی النصر امارات پیوست. جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه یوونتوس، چند روز قبل اعلام کرد این ملی پوش سابق ایتالیایی در آستانه پیوستن به یک باشگاه اماراتی است و امروز این باشگاه به طور رسمی انتقال تونی به النصر را تایید کرد. در بیانیه کوتاهی که در این مورد منتشر شد، آمده است:" باشگاه فوتبال یوونتوس جدایی لوکا تونی را با قراردادی دائمی تایید می کند. این مهاجم باتجربه به باشگاه اماراتی النصر پیوست." این مهاجم 34 ساله ژانویه سال گذشته از جنوا به یوونتوس پیوست اما در 14 دیداری که فصل گذشته در سری آ برای یوونتوس به میدان رفت، تنها دو بار موفق به گلزنی شد و بعد از حضور آنتونیو کونته در باشگاه یوونتوس، جایی در ترکیب اصلی بینکونری پیدا کند. تونی در این تیم اماراتی با والتر زنگا، دروازه بان سابق آتزوری کار خواهد کرد.

Tamim and Ramish بازدید : 135 2012/01/31 نظرات (0)

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد مایک جونز، داور دیدار تیم های آرسنال و استون ویلا در جام حذفی، ضربه آرنج رابین فن پرسی به کارلوس کوئیار را دیده اما آن را مستحفق جریمه ندانسته است؛ به همین دلیل این اتحادیه این جریمه ای برای این ستاره هلندی در نظر نخواهد گرفت.
فن پرسی در این دیدار که با پیروزی 3-2 تیمش به پایان رسید، در نیمه دوم با این بازیکن اسپانیایی درگیر شد و به نظر می رسد با آرنج ضربه ای به صورت او زده است.
الکس مک لیش، سرمربی استون ویلا، در پایان بازی به این اتفاق اعتراض کرد اما مایک جونز به اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد این صحنه را دیده اما تصمیم به ادامه بازی گرفت و به همین دلیل محرومیتی متوجه فن پرسی نخواهد شد.
فن پرسی پیش از این به دلیل درگیری با نیل وارناک، سرمربی کوئینزپارک رنجرز، مورد انتقاد قرار گرفته بود. s

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic
هواداران فوتبال,جدید ترین و جالبترین عکس ها,ویدیو ها و دیگر موضوعات فوتبال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 483
  • بازدید سال : 2,628
  • بازدید کلی : 137,678