loading...
هواداران فوتبال
بنردونی

Tamim and Ramish بازدید : 607 2012/01/31 نظرات (0)

یک عکس خاص از آقای خاص باعث شد تا این عکاس اسپانیایی شبی خاطره انگیز را در ذهن بسپارد

پره پونتی، عکاس روزنامه ال موندو دپورتیوو، باشکار این صحنه، نام خودش را درفوتبال اسپانیا ثبت کرد.او با انتشار مقاله ای از لحظات شکار آن عکس تاریخی مورینیو درپارکینگ نوکمپ و درکمین داوران مسابقه گفته:« یک ال کلاسیکوی دیگر با کلی هیجان و استرس و تمامی اتفاقات موجود بود.ازآن بازی هایی که هیچ وقت نمی دانی که کجاو چه زمانی باید تصاویربازی راثبت کنی.برنامه ریزی پیش از آغاز بازی بسیارمهم است که بدانی که کجاها بایستی ولی گاهی وقتها شانس دری رابه روی تو بازمی کند که با ثبت یک عکس پرمفهوم، باشادی و رضایت کامل به خانه برگردی.عکسی مثل عکس مورینیو درانتظار داورمسابقه درپارکینگ؛مدرکی که هیچ یک از همکارانم دررسانه های دیگرخبری به آن دسترسی نداشت.


این غیرقابل باور بودکه یک ساعت بعد از به صدادر آمدن سوت پایانی بازی بارسا- رئال، در جایی عکسی را گرفتم که سالها از آن عبورمی کردم و هیچ وقت درآن خبریا اتفاق خاصی نبود.قبل ازآغاز بازی، 4عکاس از روزنامه مابه ورزشگاه اعزام شدند.ادوارد مسئول عکس گرفتن ازنیمکت مربیان ودیدار گواردیولا ومورینیو بود.پپ موراتا درنزدیکی خط ایستاده بود تا برخوردهای مسی و په په راثبت کند.مانل به جایگاه رفته بودتا اززاویه ای دیگر عکاسی کند ومن هم درجایگاه عکاسان مستقربودم.اندکی قبل از به صدادرآمدن سوت آغاز بازی،هریک ازمابه سمتی رفتیم ومن درنزدیکی ورودی شمالی ورزشگاه بودم؛ جایی کاملا ریسکی که گاهی وقتها بهترین عکسهایت را از اینجا می گیری وگاهی هم نه.

Tamim and Ramish بازدید : 183 2012/01/31 نظرات (0)

سایت گل- لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا عادت ندارد تا درموردعملکرد داوران به اظهارنظر بپردازد. ولی بعد از تساوی بدون گل دو تیم بارسلونا و ویارئال در ورزشگاه ال مادریگال این ستاره آرژانتینی در پاسخ به سوالی درمورد عملکرد خوسه آنتونیو ته یسیه را ویتیه نس، واکنش متفاوتی داشت.

او درپاسخ به این سوال گفت:« من دوست ندارم که درمورد داوران صحبت کنم ولی گاهی وقتها آنها واقعا خودخواه ومغرورند و تو را با درآوردن کارتشان تهدید می کنند.»


چرا مسی چنین واکنشی داشت؟ چرا از داور دلخور شده بود.وب سایت روزنامه مارکا به نقل از لاسکستا با انتشار ویدئویی از دلیل ناراحتی مسی پرده برداشته.

این ویدئو را اینجا تماشا کنید:« درابتدا صحبتهای مسی در میکسد زون پخش شد و درجریان این ویدئو به این نکته اشاره می شود که مسی بازی با ویارئال را کاملا عصبانی به پایان برد، شنبه شب، شب او نبود و اوضاع بروفق مراد او پیش نمی رفت.دقایق علیه بازیکنان بارسا پیش می رفت. و این بازیکنان بارسا را کلافه کرده بود. شوتهای مسی به گل تبدیل نمی شدو نمی توانست برخلاف همیشه از این فرصتها بهره ببرد و مهمتر از همه کابوسی بود که مسی را آزار می داد:« فاصله هفت امتیازی»

فشار فراوانی برروی مسی بود و از همین رو در بین دو نیمه مسی به داور مسابقه نزدیک شد تا درمورد نحوه قضاوتش با او به صحبت بپردازد.. مسی از داور مسابقه پرسید:« می توانم با شما صحبت کنم؟» ولی داور از مسی خواست که از او دور شود و پشت سرهم به مسی می گفت که برود.حتی کمک داورها هم از مسی خواستند که برود.مسی دوباره به عقب برگشت ولی دید که داور حتی فاصله اش را با او حفظ کرده است. والدس و بعد پویول به سراغ مسی آمدند و او را به رختکن بردند.

ولی در نیمه دوم بازی این پویول بود که به انتقاد از داوری پرداخت.او با داور صحبت کرد و به جرو بحث پرداخت و حتی به او تنه ای زد که داور اصلا خوشش نیامد

فرصتی که سسک ازدست داد آخرین فرصت بارسا بود وواکنشی عصبی از سوی گواردیولا را به همراه داشت.بازی با خشونت دنبال می شد و گواردیولا از خشونت بازیکنان ویارئال عصبی شده بود.

این ویدئو را اینجا تماشا کنید

Tamim and Ramish بازدید : 673 2012/01/31 نظرات (0)

Daniel Alves

مربی آبی اناری ها نمی خواهد که شاگردانش در آستانه بازیهای مهم فکر دیگری به جز فوتبال داشته باشند

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا به دانی آلوس اجازه نداد تا در برنامه تبلیغاتی ایکس باکس 360 شرکت کند. این برنامه 48 ساعت قبل از دیدار رسمی بارسلونا و والنسیا در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در پیست کاتالونیا برگزار می شد و انتظار می رفت که دانی آلوس در این برنامه درکنار افراد سرشناسی حضور داشته باشد ولی آلوس نتوانست در این برنامه حضور بیابد طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا،مربی آبی اناری ها از شاگردانش خواسته تا در حالی که فردا مقابل والنسیا قرار خواهند گرفت، تمام تمرکزشان را برروی این دیدار حساس قرار دهند. بارسلونا در آخرین دیداری که برگزار کرد در رقابتهای لالیگا مقابل ویارئال به تساوی بدون گل دست یافت. گواردیولا اکنون از شاگردانش می واهد که برروی بازی با والنسیا تمرکز کنند و در روز سه شنبه دو جلسه تمرینی در طول روز خواهند داشت؛ اتفاقی که در ماه های اخیر در رختکن بارسا بی سابقه بوده

Tamim and Ramish بازدید : 316 2012/01/31 نظرات (0)

نیمار

مربی 64 ساله دنیای فوتبال مطمئن است که نیمار در نهایت روانه نوکمپ خواهد شد

مارینیو پرس، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال  برزیل در صحبتهایی اعلام کرد که نیمار دیر یا زود به بارسلونا خواهد پیوست و مقدمات این انتقال تا کنون انجام شده

این درحالی است که در ماه های اخیر صحبتهای متعددی در مورد انتقال این ستاره 19 ساله به رئال مادرید و بارسلونا به گوش می رسید و دراین میان، نیمار اخیرا قراردادش را تا سال 2014 با سانتوس تمدید کرده است

پیش ازاین ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که در طول دو سال پیش رو تیم او برای جذب نیمار تلاش خواهد کرد و اکنون مارینیو پرس که در طول سالهای 1988 تا 2008 مربی سانتوس بود در صحبتهایی اعلام کرده که این باشگاه کاتالان درآستانه جذب نیمار است


مارینیو در صحبتهایی به رادیو کام گفت:« من دوستان زیادی درمیان مقامات سانتوس دارم و می توانم بگویم که روند انتقال نیمار به بارسلونا در مراحل پیشرفته ای است. دیر یا زود نیمار در بارسلونا بازی خواهد کرد. او بازیکن بامهارتی است و حضورش در نوکمپ به منزله هیجان بزرگی خواهد بود. به علاوه او دو، سه یا چهار ماه زمان نیاز دارد تا یاد بگیرد چطور دراروپا بازی کند.»

 

Tamim and Ramish بازدید : 124 2012/01/31 نظرات (0)

 په په، مدافع رئال مادرید، تایید کرد که تیمش در دیدار این هفته مقابل ساراگوسا که با پیروزی 3-1 رئال به پایان رسید، به مشکل خورد.
در این دیدار ابتدا لافیتا ساراگوسا را پیش انداخت، اما رئالی ها در ادامه با گل های کاکا، رونالدو و اوزیل به پیروزی رسیدند.
په په در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال مادرید گفت:" فکر می کنم ساراگوسا بازی بسیار خوبی ارائه داد. ما به همه مشکلاتی که در نیمه اول با آن روبرو شدیم، غلبه کردیم تا توانستیم صدرنشینی مان را حفظ کنیم.
فکر می کنم دیدارهای این ماه بسیار مهم است و باید در هر دیدار بیشترین تلاش را انجام دهیم. می دانیم که هواداران از ماه حمایت می کنند. ما تلاش می کنیم در هر دیدار آنها را خوشحال کنیم. این انگیزه و اراده ما برای رسیدن به پیروزی است."
این مدافع پرتغالی همچنین از حضور در رئال اظهار خوشحالی کرد و گفت:" هواداران همیشه به خوبی با من رفتار می کنند و من در رئال کاملا احساس راحتی می کنم. می خواهم بهترین بازی هایم را ارائه بدهم زیرا از اینکه جزئی از این باشگاه هستم احساس غرور می کنم."s

Tamim and Ramish بازدید : 142 2012/01/31 نظرات (0)

امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی با انتقاد از عملکرد داور دیدار این تیم با استقلال که منجر به شکست تیم تبریزی شد گفت: هشت سال پیش گفتم دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد تا قلعه‌نویی موفق نشود و حالا ثابت شد که درست می گویم و برخی‌ها با من مشکل دارند.

به گزارش سایت گل، امیرقلعه نویی پس از شکست 2 بر صفر عصر امروز یکشنبه تیمش برابر استقلال در نشست خبری ضمن بیان این مطلب گفت: من هم مثل هsواداران تراکتورسازی در دلم گریه می کنم. وقتی حق تو را علنا می خوردند دیگر کاری از دست شما برنمی آید.در این بازی ما موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. متاسفانه عملکرد داور همه چیز را تحت تاثیر قرارداده بود. صحنه ای که برای استقلال اعلام پنالتی کرد به هیچ عنوان پنالتی نبود. اگر یک کارشناس در فوتبال ایران بگوید که آن صحنه پنالتی بود به جان محمدم مربیگری را کنار می گذارم.


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد:حتی اگر یک در هزار هم بپذیریم که آن صحنه پنالتی بوده است به هیچ عنوان اخراج نداشت. من نمی دانم داور بر چه اساسی بازیکن ما را اخراج کرد. در حالی که چند دقیقه قبل از آن خطای روی احسان حاجی صفی گرفته نشد و دو پنالتی ما هم در این بازی گرفته نشد.اگر حرف بزنیم ما را محروم می کنند و هر تصمیمی می خواهند می گیرند. متاسفانه بارها در باره امیرقلعه نویی سلیقه ای اعمال قانون شده است . فلان مربی می رود وسط زمین و هر کاری دلش می خواهد می کند اما کسی با او کاری ندارد. ولی اگر قلعه نویی از جایش تکان بخورد او را محروم می کنند. دیگر از این وضعیت خسته شده ام.

 

Tamim and Ramish بازدید : 158 2012/01/31 نظرات (0)

 لوکاس پودولسکی، مهاجم گلزن کلن، در دیدار روز گذشته تیمش مقابل شالکه، دچار مصدومیت شد و برای چند هفته نمی تواند تیمش را همراهی کند.
در این دیدار که با پیروزی 4-1 شالکه به پایان رسید، این مهاجم ملی پوش تنها گل کلن را به ثمر رساند و 90 دقیقه کامل نیز بازی کرد اما بعد از پایان بازی از ناحیه پای چپ احساس درد کرد و معاینات بیشتر نشان داد او باید برای چند هفته از میادین دور باشد.
سولباکن، سرمربی کلن، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" او مدتی نمی تواند برای ما بازی کند. او سه یا چهار هفته غایب خواهد بود."
پودولسکی در رقابت های این فصل در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و در 18 دیداری که این فصل برای کلن به میدان رفت، 15 گل به ثمر رساند.s

Tamim and Ramish بازدید : 129 2012/01/31 نظرات (0)

 لوکاس پودولسکی، مهاجم گلزن کلن، در دیدار روز گذشته تیمش مقابل شالکه، دچار مصدومیت شد و برای چند هفته نمی تواند تیمش را همراهی کند.
در این دیدار که با پیروزی 4-1 شالکه به پایان رسید، این مهاجم ملی پوش تنها گل کلن را به ثمر رساند و 90 دقیقه کامل نیز بازی کرد اما بعد از پایان بازی از ناحیه پای چپ احساس درد کرد و معاینات بیشتر نشان داد او باید برای چند هفته از میادین دور باشد.
سولباکن، سرمربی کلن، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" او مدتی نمی تواند برای ما بازی کند. او سه یا چهار هفته غایب خواهد بود."
پودولسکی در رقابت های این فصل در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و در 18 دیداری که این فصل برای کلن به میدان رفت، 15 گل به ثمر رساند.

Tamim and Ramish بازدید : 138 2012/01/31 نظرات (0)

 ویکتور والدس، دروازه بان بارسا، معتقد است اگر می خواهند در رقابت های این فصل لالیگا به قهرمانی برسند، باید در هر 18 دیدار باقی مانده پیروز شوند.
بارسا این هفته مقابل ویارئال به تساوی 0-0 رسید و  در حال حاضر 7 امتیاز با رئال فاصله دارد.
والدس در گفتگو با نشریه اسپورت گفت:" دیگر فرصتی برای اشتباه کردن نداریم. ما مقابل ویارئال دو امتیاز مهم را از دست دادیم و باید همه امتیازات باقی مانده را به دست بیاوریم. 
اگر بخواهیم برای قهرمانی بجنگیم، نباید دیگر امتیاز از دست بدهیم زیرا رقیبی پیش روی ماست که بسیار قدرتمند است."
دروازه بان باتجربه براسا همچنین در مورد دلایل فراز و نشیب های تیمش در این فصل گفت:" هرگز نمی توان مصدومیت ها را بهانه کرد.
تیم های کوچک چنین بهانه هایی می آورند. ما از قدرت کافی برخورداریم که بتوانیم در همه بازی های پیروز شویم.
اما فکر می کنم که تیم خسته است. البته رقبای ما هم بازی های زیادی انجام داده اند و کسی نمی تواند بگوید این کار آسان است.
نمی توانم دقیقا بگویم چه اتفاقی افتاده است. مهمترین مسئله این است که تیم به سختی کار می کند و ما باید به راه مان ادامه بدهیم."
بارسا چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری میهمان والنسیا خواهد بود. s

Tamim and Ramish بازدید : 134 2012/01/31 نظرات (0)

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، فاصله 7 امتیازی تیمش با بارسا در صدر جدول رقابت های لالیگا را کم اهمیت دانست و از بعضی رسانه ها به دلیل شیوه کاری شان انتقاد کرد.
بعد از شکست رئال مقابل بارسا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، برخی رسانه های اسپانیایی از درگیری مورینیو با بعضی بازیکنان تیمش خبر دادند، اتفاقی که آقای خاص را بسیار ناراحت کرده است. 
او در گفتگو با خبرگزاری لوسا گفت:" اختلاف 7 امتیازی؟شاید این اختلاف حرف های زیادی برای رسانه ها داشته باشد ولی این اختلاف 7 امتیازی به من چیزی نمی گوید . کسانی که دوست دارند تیم را تحریک کرده،جدایی ایجاد کنند و اختلاف به وجود بیاورند، همان هایی هستند که اکنون می نویسند رئال قهرمانی خواهد شد و بارسا شانسی برای بازگشت به صدر جدول ندارد. همین رسانه ها هستند که با اولین باخث یا مساوی، خواهند گفت که رئال در بحران است و سعی می کنند توازن تیم را به هم بزنند."
مورینیو ادامه داد:"با این وجود، من آرامشم را حفظ می کنم و برای هر چیز خوب و بدی آماده هستم."
رئال این هفته مقابل ساراگوسا 3-1 به پیروزی رسید و با تساوی بدون گل بارسا مقابل ویارئال، اختلاف دو تیم در صدر جدول به 7 امتیاز برسد.s

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic
هواداران فوتبال,جدید ترین و جالبترین عکس ها,ویدیو ها و دیگر موضوعات فوتبال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 259
  • بازدید ماه : 509
  • بازدید سال : 2,654
  • بازدید کلی : 137,704